1. Disi Gost, Eydis turnir je počeo...PRIDRUŽI SE! Hop

=> Pravila i prijava ~ O V Đ E ~
    => Linkovi na igre ~ O V Đ E ~
    => Pitanja i komentari ~ O V Đ E ~

Girly~ TRENUTNI POREDAK ~Girly
    - update 20.11.2016.

Zeitgeist

Rasprava u 'Filmovi' pokrenuta od Gost, 16. Srpanj 2007..

1. Gost

Gost Iluminata Ultima

2. GuthWulf

GuthWulf Novi Član

gledah,,,,pre-pre-pre super....
    veoma mi se sviđa,,,,

3. Sammael

Sammael Knjižničar

Da nije prepun namjerno izvitoperenih Michael Moore "dokaza" i totalnih gluposti, bio bi fascinantan.

ovako bio mi je dosadan vec na polovici. Pola sto je receno je zanimljivo, i to sam vec znao a pola totalna idiotarija.
    Kad sam prvi put vidio film poslao sam ga mom profesoru povijesti, koji JE ateista.
    Covjek mi je vratio film natrag uz komentar "americko senzacionalisticko smece"

4. Samwyse

Samwyse Aktivan Član

5. Shadowh86

Shadowh86 Novi Član

sada je izasao drugi dio zeitgeist addendum
    A tu je i Web stranica koja govori o pokretu istine i borbe za bolji zivot

6. fikusindigo

fikusindigo J'onn J'onzz

problem tih filmova zavjere jest u tome sto se teorije predstavljaju na nacin koji je obicnom covjeku neshavtljiv....netko od nas bi mogao prihvatiti da je bush (koji je sam po sebi krelac) organizirao 9/11 samo da bi objavio rat terorizmu koji ne postoji u onolikoj mjeri kao sto se misli...no oni ljudi koji zive u neposrednoj blizini tih dogadjaja ce to progutati kao mamac, pa kad im se prikaze istina za njih je to neprihvatljivo,,...osobno me nasmijao i onaj film secret, wow koliko bulshita u sat i 45 minuta...ok razumijem zakon privlacnosti i to sve ali to vam se ukratko zove navlacenje ljudi za nos...

7. Estë

Estë Elvenhexefox

Nakon šta sam pogledala sa cimerom i dragim, oprala nas bedara, a cimer je izjavio da ne želi imati djecu. :omg::ninja::wtf:

8. Winter Shadow

Winter Shadow Novi Član

uz taj film sam uspjela nekim ljudima totalno promijeniti mišljenje o religiji

9. Aegon