1. Disi Gost, Eydis turnir je počeo...PRIDRUŽI SE! Hop

=> Pravila i prijava ~ O V Đ E ~
    => Linkovi na igre ~ O V Đ E ~
    => Pitanja i komentari ~ O V Đ E ~

Girly~ TRENUTNI POREDAK ~Girly
    - update 20.11.2016.

Tražim Cimera/cimericu

Rasprava u 'Tržnica' pokrenuta od Isenhart, 20. Prosinac 2007..

Status teme:
Nisu omogućeni daljnji odgovori.
  1. Isenhart

Isenhart Fantasy-Hr Urednik

Očajnički trzaj prije nego sutra odem kući sve do 06.01.

Evo ovako, za one koji ne znaju, evo par riječi o trenutnoj situaciji. :w00t:
    Aktivni sam student druge godine, cimerica mi se prije nekoliko dana vratila u Split i tamo će ostat sve do faksa sljedeće akademske godine, tako da sam se odjednom našao u veoma teškoj situaciji. Inače sam miroljubiv (i pijan i trijezan), marljiv i uredan. Ne dovodim klošare u slobodno vrijeme. Kad se sjetim, tu mi u stan dođe samo zaručnica kada se iznenado pojavi u Zagrebu na nekoliko dana. :belj:

STAN:
    Stan je dvosoban, a u njemu slobodno mogu spavat 4 osobe( 1 bračni i dva jednokrevetna). Nalazi se na tramvajskoj stanici VESLAČKA, a to vam je na Savskoj cesti, 1 stanica prije Studenstkog Doma Stjepan Radić. 4-ti kat. Ne pušim, pijem samo kad imam što za piti (štoćereć u posljednje vrijeme nikako). U stanu sam već nekih 18 mjeseci i stvarno sam zadovoljan, siguran sam da bi se svidio bilo kome, počevši od izgleda pa do cijene. Ima standarnu kuhinju lijepih dimenzija, hodnik, wc, kada sa uvijek dostupnom toplom vodom.
    CIJENA:
    Ukupno 280 Eura + režije.. Podijelimo 280 sa 2 = 140
    Dolazimo na zaključak, 140 eura mjesečno +1/2 režija
    Svatko ima svoju sobu, privatnost i i mir. Tramvajskom stanicom prolazi većina tramvaja prema svim djelovima Zagreba.

USELJIVO: