1. Disi Gost, Eydis turnir je počeo...PRIDRUŽI SE! Hop

    => Pravila i prijava ~ O V Đ E ~
    => Linkovi na igre ~ O V Đ E ~
    => Pitanja i komentari ~ O V Đ E ~

    Girly~ TRENUTNI POREDAK ~Girly
    - update 20.11.2016.

Rpg Sistemi

Rasprava u 'Mač i Magija' pokrenuta od Black_Raven, 1. Studeni 2006..

  1. Black_Raven

    Black_Raven drevni hejter

    zajebite sad GURPS, D&D, Vampire, itd...dajte neki sistem opisite koji ste igrali a da nije toliko poznat...

    Ja sam npr jednom prilikom zaigrao sistem: "All Flesh Must Be Eaten..."
    Sistem je jako zgodan, nema neke pretjerane raznolikosti i kompleksnosti, svodi se na horror game tipa Resident Evil, ili Night Of The Living Dead...hrpa zombija i slicnih nemrtvih gadosti se iz xyz razloga dizu i pocinju unistavati sav zivot na zemlji...i igrate par ljudi kojima je sve u igri "Do or Die"....i to je to vise manje...ne sjecam se kako ide sistem rollanja, mislim da je d10 fokus na sve skillove i checkove...i umjesto da imate klase, imate razne arhetipove ljudi u danasnjem svijetu, pa modelirate...da dobijete svoj unikatni mali fast food zalogaj za hordu zombija... :cocky:

    :whistle:
     
  2. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

    Ma mene zanima je li tko kad igrao D&D 1st edition.. E to je troo..
     
  3. kalthir

    kalthir woof woof

    Well. Nisam igrao. A i ne znam koliko je poznat. Battletech. tbh, zapravo nemam pojma kako se igra. Ali se radi o velikim robotima sa još većim topovima. Mislim da bi to ipak trebalo značiti nešto.
     
  4. Black_Raven

    Black_Raven drevni hejter

    Ma mene zanima je li tko kad igrao D&D 1st edition.. E to je troo..

    Igrao jednom davno...no vise se niceg ne sjecam, jer su pravila bila jako...cudna...

    Well. Nisam igrao. A i ne znam koliko je poznat. Battletech. tbh, zapravo nemam pojma kako se igra. Ali se radi o velikim robotima sa još većim topovima. Mislim da bi to ipak trebalo značiti nešto.

    lawl...mechs ftw!!! :ninja:
     
  5. dorca vorbarra

    dorca vorbarra Kiss me

    Kladim se da se nitko ne sjeća SAGA sistema, koji je TSR na kratko uveo prije pada pod hasbro. U Dragonlance svijetu RPG-alo se uz pomoć karata. One su označavale moguće akcije i osobine likova. Malo zbunjujuće na početku, al poslije se ufuraš. kasnije sam napravio sistem s običnim kartama, za ono, rpg-anje u nuždi, negdje na godišnjem ili tako...

    A igrao sam i Star Wars po originalnom, d6 sustavu. Pa fallout paper& pencil, toons...a imam još 3-4 neisprobana sustava kod kuće
     
  6. Black_Raven

    Black_Raven drevni hejter

    Kladim se da se nitko ne sjeća SAGA sistema, koji je TSR na kratko uveo prije pada pod hasbro. U Dragonlance svijetu RPG-alo se uz pomoć karata. One su označavale moguće akcije i osobine likova. Malo zbunjujuće na početku, al poslije se ufuraš. kasnije sam napravio sistem s običnim kartama, za ono, rpg-anje u nuždi, negdje na godišnjem ili tako...

    A igrao sam i Star Wars po originalnom, d6 sustavu. Pa fallout paper& pencil, toons...a imam još 3-4 neisprobana sustava kod kuće

    SAGA se sjećam...no nisam zaigrao.

    A fallout i D6 star wars su zakon! :tired:
     
  7. Aelis

    Aelis Pokémon trenerica

    Mwaha, ja sam igrala Sailor Moon RPG. :yeah:

    Svijet je dakle onaj iz Sailor Moona (tko bi rekao), a princip rollanja.. Bacaju se 2d6 i morate dobiti manje ili jednako skill pointovima za skill za kojeg trenutno rollate. Očito, skill pointovi se ne dobivaju tako lako. Bilo je skroz fora, dm se fakat trudio, znali smo dobivati modifiere na rollove ovisno o tome koliko smo se uživili i koliko smo dobro opisali akciju i tak. :laugh:
     
  8. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Ovaj princip dobivanja modifajera me podsjeca na Exalted, samo na srecu ili nesrecu (kako uzmes) nismo odigrali nijedan cijeli session :laugh:

    Uglavnom sistem je mjesavina animea i fentzija u kojem igras polu-boga(White Wolf production - sto znaci d10). Ima 5 kasti, i fora je u tome sto kad lik umre njegova "dusa" prelazi u drugu osobu sa svim svojim znanjimam, tako da se likovima cesto ukljucuje fleshback iz proslosti. (vas party ide pljackati grobnicu za koju shvati da je to vasa grobnica iz jednog od proslih zivota) Na bazi skillova svaki lik moze imati charmove (koji imaju glupa duga retardirena i nesmislena imena). Charmovi su neki spešl poweri i mogu se kombinirati u combo-e. Uglavnom mozda bi mogao bi vise reci da sam posteno igrao. Mozda vam exxar kaze prednosti i mane jer zalo vise nego ja
     
  9. Aelis

    Aelis Pokémon trenerica

    Kako samo na sreću ili nesreću? Pa to je baš manje na sreću ili nesreću, ovisi o tome koliko ti truda uložiš u tu akciju. Ako si dobro opisao, dobiješ -1 na roll i slično.
     
  10. Psychotic

    Psychotic Duck Mutant

    Jel ko igrao Demon the fallen? (od ww-a)

    Jednom davno sam naisao na neki ful cudan sistem koji nisam igrao na kraju zanimljivog imena F.A.T.A.L. , imao sam jednu virtualnu knjigu tj. neki rulebook od cak 900 stranica , bio je neki đir sa milijun tablica i dosta realna fizika , i brijem da je sistem bio kakti 18+ restrikcija :smile:
    u char creation je islo i velicina muske stvari :laugh: i tak neke stvari
    pravila za trudnocu , silovanje blabla bla
     
  11. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    Imao sam F.A.T.A.L. negdje na pdfu... nepotrebno kompliciran... sigurno usporava igru s nepotrebnim pravilima.
    Chivalry & Sorcery ima najbolji sistem... jedino što ti trebaju 3 sata da sastaviš lika. Stvari kao broj kila utječu na broj hp-a, skillovi i sve ostalo se kupuje bodovima, kao bonus postoji i random face genetator...


    a kao da to nije dosta, ima najbolji sistem called shottova i rezanja udova :)
     
  12. Psychotic

    Psychotic Duck Mutant

    Trebas vidjeti Exxarov 90% modificirani GURPS :D e to je brutala , jedina boljka je sto je kreacija lika 3 sata i combat je prilicno kompliciran
     
  13. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

    Sto je sustav realniji to je kompliciraniji i usporeniji. Sad koje je rjesenje kome optimalno..
     
  14. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Meni je realnost vazna jer mi se cesto izvlacimo na sitnice, glupo mi je kad netko nemoze isvesti nesto sasvim logicno jer to sistem ne dopusta
     
  15. Seeker

    Seeker semi-retired

    i to kakve sve sitnice :)
     
  16. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

    Da, Sherpa, ali treba li mi sustav u kojem ce se odredjivati koliki mi je polumjer bradavica? Ne bih rekao :)
     
  17. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    Ali nam je potreban sistem koji tocno do najmanjih detalja odredjuje sposobnosti charactera u borbi, jer htjeli mi to ili ne, o borbama ovisi buducnost partya...

    Meni je osobno tako nesto prilicno potrebno jer mi je puna kapa "rolam d20, jesam ga pogodio? jesam, super, rolam damage, jel sam ga ubio?" sistema. I ne zelim da mi DM opisuje izgled fighta po svojoj inspiraciji kao odgovor na moj miss ili hit, zelim vidjeti kako fight izgleda zbog mojih akcija.

    RPG sistemi prolaze ili padaju zbog character creation i combat systema... jer za sve ostalo jedini potreban sistem su skill i attribute rollovi.

    Iako se stvari poput daljine skoka i slicnih tehnickih detalja vrlo lako odokativno odrede, meni je bas zanimljivo izracunati za kakve je stvari moj lik zapravo sposoban, pri cemu su ulazne varijable njegove statistike, a izlazne realne fizičke vrijednosti. Jebiga, nepopravljivi sam numbercruncher.

    Nije mi nikakav problem igrati jednostavnije sisteme za razonodu i odušak (kao starcraft sa ekipom u lanu nakon "ozbiljnog" igranja warcrafta na battlenetu), no za bilo kakav ozbiljan play zahtjevam savrsentsvo.
     
  18. Black_Raven

    Black_Raven drevni hejter

    meni je najozbiljnije retardirano igrati gejm di mi je za apsolutno ista potreban kalkulator... :ave:

    osim mozda ko paperweight... :laugh:
     
  19. Seeker

    Seeker semi-retired

    ali trebas vidjet exovu facu kad kalkulira koliziju napamet, jest da pojede vremena ali isplati se :)
     
  20. Raist

    Raist Novi Član

    Ja sam npr jednom prilikom zaigrao sistem: "All Flesh Must Be Eaten..."
    Sistem je jako zgodan, nema neke pretjerane raznolikosti i kompleksnosti, svodi se na horror game tipa Resident Evil, ili Night Of The Living Dead...hrpa zombija i slicnih nemrtvih gadosti se iz xyz razloga dizu i pocinju unistavati sav zivot na zemlji...i igrate par ljudi kojima je sve u igri "Do or Die"....i to je to vise manje...
    Igro jedno 15ak sessiona(iz 2 pokusaja) zabavna igra
    ne sjecam se kako ide sistem rollanja, mislim da je d10 fokus na sve skillove i checkove...i umjesto da imate klase, imate razne arhetipove ljudi u danasnjem svijetu, pa modelirate...
    Da, bazira se na d10, kao i svaka druga Unisystem igra(Buffy:TVS kao najpoznatiji primjer, koji ima fora drama system u igri, sto stalno pokusavam implementirat u druge sisteme ali nigdje ne pase -_-)

    Ovaj princip dobivanja modifajera me podsjeca na Exalted
    U exaltedu kao i u svakom drugom storryteller sistemu se modifieri primarno daju za okolnosti, te alat(ili lack there off) makar ti storrytelleri i za roleplay dobar znaju dat koju kocku vise

    Uglavnom sistem je mjesavina animea i fentzija u kojem igras polu-boga(White Wolf production - sto znaci d10). Ima 5 kasti, i fora je u tome sto kad lik umre njegova "dusa" prelazi u drugu osobu sa svim svojim znanjimam, tako da se likovima cesto ukljucuje fleshback iz proslosti. (vas party ide pljackati grobnicu za koju shvati da je to vasa grobnica iz jednog od proslih zivota) Na bazi skillova svaki lik moze imati charmove (koji imaju glupa duga retardirena i nesmislena imena). Charmovi su neki spešl poweri i mogu se kombinirati u combo-e. Uglavnom mozda bi mogao bi vise reci da sam posteno igrao. Mozda vam exxar kaze prednosti i mane jer zalo vise nego ja
    Hmm prednosti? Vrlo lak base character creation, nema racunanja, razlomaka ni nicega. Mane bi bile jako luck based(manje nego novi WoD doduse). Zahtjeva PUNO kockica, te naravno imena charmova, to name a few...

    Limit break sistem mi je jedan od zanimljivijih ogranicenja charactera(koji su prisutni u sivm storytelling systemima, FO Exxar ;P)

    Osim toga igrao sam Call of Cthullu (d20 nazalost samo), Trinity (storryteller psyonic sf reinkarnacija), Obsidian (d6 based cyberpunk/horror setting), Stargate(neki pulu d20 hybrid, pravila su definitivno bolja od standardnog d20 modern, ali nisu ono cemu sam se nadao)
     

Podijelite ovu stranicu