2. Spletke, postanja, drama, smijeh! Tko će biti najbolji čuvar Ravni? Možda baš ti Gost. Prijavi se. Želim biti čuvar ravni!
    Sakrij obavijest

Review: Songbringer - Psihodelični Sci-fi Zelda-like

Ur-Quan // 8. Rujan 2017. u 15:09
  1. Ur-Quan

Ur-Quan Moderator svoga Inboxa Illuminati

Posada svemirskog broda putuje svemirom, obilazi planete za njihove resurse te na svakom planetu organiziraju pijanke epskih razmjera... naime, psihodeličnost ove igre se samo povećava kako se odmičete od uvoda. Songbringer je akcijska avantura/RPG po uzoru na Legend of Zelda. Naslovni svemirski brod Songbringer dolazi na planet Ekzeru, gdje junak Roq sa svojim vjernim suputnikom Jib-om biva srušen iz neba neobičnom olujom. Tijekom pijanog krstarenja nebom nepoznata planeta, naravno. Kako drugačije?
    Na samom početku, na sceni koja se mogla kopirati iz Legend of Zelda, heroj pronalazi magični mač i otiskuje se u avanturu. Avantura je avantura u punom smislu te riječi, istraživanje proceduralno generiranog svijeta prateći blago definiranu priču u kojoj se iz pijanog tulumarenja ton prebaci u spašavanje svijeta.

Proceduralna generacija je jedna od najboljih na tržištu, svi dijelovi mape pripadaju cijelokupnom dojmu, te iskustvo ima koheziju koja je neobična proceduralno generiranim igrama. Glavni elementi ostaju konstantni, ali lista protivnika i prepreka se mijenja. Zanimljiv faktor su i generacija priče i glazbe.
    Glazba je elektronična ambijetalna pozadina igre, sa specifičnim stilom koji u isto vrijeme uspijeva zadržati retro tonove uz elektroničku obradu. Dijelovi glazbene pozadine su generirani sa samom mapom, pa je prilikom ponavljanja dosta zanimljivo čuti poznat ritam - ali nekako... drugačiji.

Za ponavljanje ima mjesta - uz proceduralnu generaciju mape i glazbe, sama priča se ne otkriva cijela i ne mora imati isti tijek. Igru je moguće završiti na par načina, jedan od šokantnijih za koje sam saznao je i bez skupljanja početnog mača, te prolazak uz ostalo oružje. Nisam osobno pokušao, malo je previše ambiciozan pothvat za prvi zadatak - ali je u planu.
    Borba unutar igre je zabavna - počinje poprilično ograničeno, ali uz otkrivanje dodatnih predmeta i poteza, dopusta nekolicinu variranih stilova. Ipak, borba kao takva ima i pregršt mana. Osnovni potezi - udarci mačem, imaju par animacija i jedan jedini stil - što je dosta razočaravajuće za igru u kojoj je 95% borbe udaranje tim istim mačem. Sami udarci imaju osjetan *udar* prilikom igre, ali ubijanje protivnika nije najbolje prezentirano, kao ni primanje udaraca. Jako se lako zbuniti i neprimjećeno izgubiti lijep iznos života.

Sučelje je također moglo koristiti malo bolji dizajn, primjeti se koncentracija na konzole i upotrebljavanje gamepada. Quality of life promjene bi dobro došle - meniji se ne rotiraju nazad s rubova, kontrole se moraju podesiti na samom početku igre - sitne stvari koje kvare sveukupni dojam.
    Dizajn protivnika je također nešto što je moglo koristiti više pažnje. Protivnici su klasični miks pauka, demona, želatinastih stvorova i kultista, ali je najveća mana istih ono gdje igra pokušava ubaciti protivnike u roju. Za igru koja se oslanja na pikseliranu grafiku i efekte, imati nizove sitnih rojećih protivnika zna biti jako iritantno i zbunjujuće, na kompletno nepošten način.

Grafika igre, koja se osniva na 16-bit pixel atmosferi, je iznenađujuće dobra. Izdašna količina dodatnih filtera i shadera daje pixeliziranoj grafici svjež izgled, koji uspijeva izvući najbolje iz zanimljivo dizajniranog science-fiction/fantasy mutanta od svijeta. Sveopći grafički dojam je odličan.

Sve u svemu, igra je psihodelična avantura sa odličnom igrivošću - koju se isplati ponoviti par puta. Istraživati kutove Ekzere skrivene stoljećima nemara, te iste vidjeti u nekoliko smislenih izdanja, je jako ugodno iskustvo. Nakon završetka igre, bez problema sam ušao u novu kampanju, generiranu za druge dojmove, a imam osjećaj da ni treća nije van mogućnosti. Unatoč svojim manama, koje su uglavnom rezultat indie prirode igre, Songbringer se iskreno preporučuje fanovima action adventure, Zelda-like, gameplaya.

Lord i aasgardium se ovo sviđa.
Stvoritelj i rušitelj svjetova, glas najmanjeg protagonista kao i najokrutnijeg tiranina - obožavatelj svega fantastičnog i nadrealnog. Graditelj slovom i strujom, dijeli s vama dio bezličnog prostranstva iza njegovih očiju.
porta2_tags:

Podijelite ovu stranicu