1. Disi Gost, Eydis turnir je počeo...PRIDRUŽI SE! Hop

    => Pravila i prijava ~ O V Đ E ~
    => Linkovi na igre ~ O V Đ E ~
    => Pitanja i komentari ~ O V Đ E ~

    Girly~ TRENUTNI POREDAK ~Girly
    - update 20.11.2016.

Ja, Gm: Tijek Kampanje Ashes Of Middenheim

Rasprava u 'Naramak Pustolovina' pokrenuta od stribor, 2. Listopad 2007..

  1. stribor

    stribor ljubitelj satire i satira

    ...Vex Cotor je doskočio na popločanu uličicu podno zida grofovske palače. Pokupio je uže s kukom i okrenuo se oko sebe. Iako je prošlo gotovo pola noći, mogao je čuti borbu na ulicama, a mrak je povremeno prekidao sjaj požara u siromašnim djelovima grada. Težak je izbor bio pred njim. Izgubio je ostatak družine uslijed nereda koji su izbili na trgu tijekom suđenja, a u rukama je držao metalnu kutiju u kojoj se nalazi opasni artefakt Kaosa i koju je hitno morao dostaviti profesoru Zweisteinu na Teološkom kolegiju. Što sad? Krenuti sam prema kolegiju, izbjegavajući gradsku stražu i krvožedne skupine pučana koje sigurno tumaraju ulicama ili se pokušati dočepati Žetvene guske s nadom da su Reiser i Ylda tamo. Oba puta su nosila svoje rizike i opasnosti...

    -KAKO JE SVE POČELO-

    24. Pflugzeita (treći mjesec) 2522.
    družina sačinjena od Vex Cotora, marinca trenutno jako daleko od mora, Ylde vilenjakinje, pripravnice za čarobnicu te Krigera, bivšeg drumskog čuvara i budućeg sigmarovog zaređenika dolazi u Middenheim, grad Bijelog vuka. Grad je trenutno pun izbjeglica zbog invazije vojski Kaosa koje su se spustile sa sjevera i provalile u Carstvo. Vidljiva su oštećenja od desetodnevne opsade koju je digao Archeon, Gospodar kraja vremena, no koju su uspjeli slomiti branitelji grada uz pomoć Carske vojske.
    Družina je već gotovo 3 tjedna na putu iz carske prijestolnice Altdorfa i proživjela je nekolicinu pogibeljnih situacija. Posljednja je zavrsila tragično kad su u šumama Middenlanda doživjeli goblinsku zasjedu pri kojoj su izgubili novog prijatelja, sigmarovog svećenika Brunera. Prije nego sto je izdahnuo ostavio je malenu ikonu, simbol svoga boga, Kriegeru da je dostavi u Sigmarov hram u Middenheimu bratu Mortenu.
    Po dolasku u grad, nailaze na bogalja Helmuta Kesslera, bivšeg gradskog stražara i branitelja koji im postaje vodič po gradu.
    Krieger ostaje u Sigmarovom hramu kao mladi zaređenik i predaje ikonu bratu Mortemu koji pokazuje istinsko oduševljenje malenim premetom, tvrdeći da je vjerojatno riječ o najstarijem prikazu njihovog boga koje datira još iz vremena kada je on hodao svijetom.
    Ostatak družine odsjeda u Žetvenoj guski, ljubkom hostelu kojeg vodi vilenjak Finnamis Shasaran.
    Ujutro su počele nevolje – brat Mortem je pronađen mrtav u svojoj ćeliji bez traga ikone. Uz mnogo vještog pregovaranja i uvjeravanja, družina dobija dozvolu od Ulricha Schultzmanna, zapovjednika gradske straže da obave preliminarnu istragu oko ovo zlosretnog čina. Nakon pola dana, pojavljuju se tragovi koji dovode do zaključka da su tri nerješene smrti (gradski stražar, patuljak vratar i nepoznati ratnik) koje su se desile posljenjih par dana povezane s ovom posljednjom. Ispostavlja se da su sva ubojstva obavljena otrvonom strelicom koja se ispaljuje iz čudne puhalice. Daljni trag družinu odvodi u kanalizaciju Middenheima gdje nailaze na skrivenu ćeliju mutanata koju predvodi vješti asasin pripadnik misteriozne podzemne rase ljudi-štakora nazvani Skaveni. U teškoj borbi, družina izlazi pobjedonosno te među ostacima tijela pronalazi srebreni okvir – dio ukradene ikone...

    END of PART 1 [to be continued]
     
  2. Psychotic

    Psychotic Duck Mutant

    Zakon, obožavam Warhammer svijet!
    Tko su igraci i u kojem sistemu igrate? (tj. jel onaj orginalni iz knjige za WFRP il je prebaceno u nesto drugo?)
     
  3. stribor

    stribor ljubitelj satire i satira

    Zakon, obožavam Warhammer svijet!
    Tko su igraci i u kojem sistemu igrate? (tj. jel onaj orginalni iz knjige za WFRP il je prebaceno u nesto drugo?)

    je, je dobar je setting...meni se svidja low-magic i germanski stih u igri. a i cinjenica da nemas 8 klasa nego +100 karijera samo dodaje flavour-u.

    igraci su moj bliski prijatelji, inace anonimci za populaciju ovog foruma. no, tko zna mozda se netko i prikljuci od njih?

    sistem je sluzbeni WFRP nova, druga edicija.
     
  4. Ylda

    Ylda Novi Član

    igraci su moj bliski prijatelji, inace anonimci za populaciju ovog foruma. no, tko zna mozda se netko i prikljuci od njih?


    evo, od danas visse nismo anonimci :laugh:
     
  5. stribor

    stribor ljubitelj satire i satira

    evo, od danas visse nismo anonimci :up:

    oooo, brza si! nadam se da neces siriti dezinformacije o kampanji. :laugh:
     
  6. Dremora

    Dremora Kreegah Bundolo

    šmrtz. setting je predobar. inače sam stručan na području 40k, fantasy ne poznam dovoljno, ali ipak znam podosta, na kraju krajeva i imam 2 army booka :evil:

    sada pokušavam skinuti sve knjige sa neta :spank:, a baš one o Chaosu, mutacijama i kako igrati chaos charactere nema :cry:.
     
  7. Ylda

    Ylda Novi Član

    Nakon uspješno obavljenog zadatka naša mala družina postala je slavna u Middenheimu, s obzirom na činjenicu da je većina ostalog sposobnog stanovništva u ratu. Ponukani naklonjenom fortunom, odlučujemo se na oformljavanje plaćeničke skupine pod imenom Death Jokers.

    S obzirom na dobar glas, nije prošlo dugo vremena dokad su nas unajmili predstavnici Urlicove crkve s jedinstvenim i nimalo ugodnim zadatkom. Naime, jedan od starijih redovnika, slijepi otac Odo, u posljednje vrijeme imao je stravične vizije i noćne more u kojima ga je progonila neprepoznatljiva silueta sa znakom mrtvačke glave uz velike količine krvi. Kako su se Urlicovci zabrinuli da su vizije koje Odo prima vjerojatno poruke koje dolaze ravno od Kaosa, zamolili su nas da otpratimo staroga Oda u područje Sjenovite šume u predjelu sjeverno od grada gdje ga je misteriozna sila privlačila sve jače i jače.

    Prije samog odlaska moj prijatelj i mentor Finnamis prijateljski nas je opremio za put, zamolivši me da na putu prema šumi odnesem paket prijatelju Shauronu u selo pokraj vojne baze imenom Sokh na prvoj liniji obrane. U Sokhu se nismo zadržali dugo, već smo skoro produžili na sjever sljedeći Odove vizije o visokom kamenu oko kojeg noću beastmeni slave bogove Kaosa.

    Lutajući tako šumovitim krajem bez pretjerano smisla za orijentaciju, naišli smo na obelisk oko kojeg je bilo mnogo kostiju i tragova paleža. Razgrčući taj materijal uočili smo malen tunel koji nas je odveo ravno u jezovitu kriptu iz koje smo jedva izvukli živu glavu. Naime, čim smo zašli u taj sjenovit tunel neugodna zadaha, zaskočila nas je hrpa čudnih bića, eteričnih prikaza, s mnoštvom krvavih pipaka kojima su spretno ubadale ravno u meso. Unatoč hrabroj borbi, Krieger i ja smo teško ranjeni, a otac Odo pretrpio je brojne rane koje su ga dovele na rub života i smrti. Sada je sve ostalo u rukama Vexa koji je bio jedini član naše družine koji nije visio na koncu.

    Jedna od posljednjih stvari koju sam uočila prije pada u nesvijest, bila je neobična unutrašnjost ove grobnice. Naime, na sredini glavne prostorije nalazila se fontana izrađena od brojnih kostiju, različitih veličina, a svaki red kostiju krasile su lubanje iz kojih je tekla krv, bujajući poput rijeke. U fontani krv je pomalo ključala, lagano se preljevajući van po čitavoj prostoriji. Krv nije bila obična, već je u izravnom doticaju trenutačno poput kiseline uništavala tkivo.

    Vex je vješto primjetio skriven ulaz u kamenu koji je vodio u drugi dio hrama, još jednom riskirajući žestoke opekotine, pronašao je dvije prostorije od kojih je u jednoj upečatljivo stajao sarkofag u kojem su se nalazile kosti ratnika koji je na prsima nosio amulet s likom lubanje. Nedugo zatim pokazalo se da je amulet predmet koji je vabio staroga Oda sebi, predmet velike moći o kojem u tom trenutku ništa nismo znali.

    Preslabi da nastavimo dalje, ali sretni što smo ostali živi, odlučili smo prenoćiti u kripti.

    End of part 2 ... to be continued :spank:
     
  8. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    U Wharhammeru nikad neznas jel lubanja znak Emperora ili nekoga zla :spank:
     
  9. Ylda

    Ylda Novi Član

    oooo, brza si! nadam se da neces siriti dezinformacije o kampanji. :cool:


    hehe, Stribore

    vidis sta se dogodi terminatoru kad pojede puno hormona...hehehe
     
  10. stribor

    stribor ljubitelj satire i satira

    hehe, Stribore

    vidis sta se dogodi terminatoru kad pojede puno hormona...hehehe
    nije on elf pa da jede samo salatu...treba malo razvit misice, to sto ne zna citati pa nije skuzio nusposljedice, ahebiga! :cool:

    fala na angazmanu, dosta si mi olaksala evo slijedi novi dio avantura u Middenheimu (i oko njega)!

    kratki report, no sa slikicom! :cool:


    U zagušljivom zraku kripta, hropteći zbog svježih rana, družina je provela noć. Iako ništa nije prekidalo njihov počinak, u jednom djelu noći, Krieger, je pri slabom svijetlu tinjajuće baklje vidio nešto neobično.

    Krv na vlažnom podu grobnice kao da se kretala put njega...ne, zapravo ne prema njemu, već prema njegovoj torbi u koju je stavio čudni artefakt! Otvorio je torbu i vidio kako ga duplje lubanje promatraju. Uzeo je bizarni amulet i po prvi put osjetio njegovu neproporcionalnu težinu. Kako je takav relativno malen predmet mogao biti toliko težak?!

    [​IMG]


    Podigao ga je prema svjetlu baklje i uočio sjene na zidu...ono što je držao u ruci nije moglo proizvoditi TAKVU sjenu!

    Užasnuto je promatrao kako sjena poprima humanoidni oblik. Sigmar nas spasio – kratko je zavapio i ubacio amulet nazad u torbu, čvrsto je zvezavši i bacivši u mračni kut. Ostatak noći nije oka sklopio, a tiho stenjanje ranjenih sudrugova koje je prekidalo zlokobnu tišinu grobnice dočekao je s olakšanjem.

    Ujutro se družina, nekako skrpana, odlučila na pokret. Napustivši grobnicu, shvatili su da nisu sami. Iz okolnih drveća nešto ih je promatralo. Beastmeni! – promrmljao je Vex. Vrijeme je bilo za brzo povlačenje. Trčeći među drvećem čuli su udaranje bubnjeva i zvug rogova. Potjera je krenula.

    Četvero ranjenih ljudi teško se probijalo kroz gustu šumu, a zvuci zvjeroljudi su se polagano pribrižavali. Nekoliko puta činilo se da će ih uhvatiti, no uspjeli su privremeno prikriti svoje tragove i tako dobiti na vremenu.
    Četiri sata kasnije na izmaku snaga, i ekipa je vidjela drvenu palisadu Sokha i plavo bijele barjake middenlandskih regimenti.

    Spašeni su!

    END of PART 3. [to be continued]
     
  11. Ylda

    Ylda Novi Član

    Samo kratko objasnjenje:

    Naime, kako je Stribor krenuo bez ranijeg upozorenja u prepricavanje nase kampanje Ashes of Middenheim na Eydisu, meni je samo uzgred spomenuo kako je ovaj forum sad stozerno mjesto vecine hrvatske fantasy ekipe. Ja sam dosla da se uvjerim, pa sam naletjela na njegov post o pocetku nase kampanje i odlucila se ubacit kao 2 pripovjedac, iako je tema naslovljena kao ja, GM. Eto.

    Str i ja cemo se izmjenjivati u objavi postova...nadam se da ih citate (dajte nam fidbek!). Samo da znate, nasa druzina jos je u Middenheimu (kao sto se vidi na samom pocetku), a poslije nas put vodi tko zna gdje...stay tooned :belj:
     
  12. Ylda

    Ylda Novi Član

    Vrativši se u Sokh, naša družina pronašla je spas, iscrpljeni od potrage za amuletom odmarali smo se uz vatru. Kako je Krieger silno želio biti pismen, ja sam ga podučavala Reikspielu, službenom pismu carstva, koji je Kriegeru bio veoma važan za buduće zvanje Sigmarovog svećenika.

    Lagano se spustila večer, a mi i otac Odo stisli smo se u kutu tavanske prostorije na vrhu seoske krčme. Uz ugodno pucketanje vatre prepustili smo ranama da zacjeljuju, a mi smo utonuli u slatki san. U jednom trenutku u noći Vex se probudio i vidio Kriegera kako se po mraku spušta niz stepenice nosivši amulet oko vrata?! Vex je odmah ustao i počeo sljediti Kriegera koji je zamućenim pogledom grabio dalje. Zazvavši ga nekoliko puta, i ne dobivši odgovor Vex se domogao Kriegera počevši ga tresti i pljuskati, no Krieger je očito bio pod utjecajem amuleta, odupiruvši se snagom mnogo jačom od one koju je prirodno posjedovao. Vex je jedva nekako uspio savladati Kriegera istrgnuvši amulet s njegovog vrata, što je prouzrokovalo da se Kriegerovo tijelo stropošta na pod poput vreće s kamenjem. Tu priliku Vex je iskoristio da zaveže Kriegera, da se spriječe budući pokušaji amuleta da ovlada tijelom smrtnika, u ovom slučaju našeg suputnika.

    Kasnije, kada se Krieger oporavio, ispričao nam je kako je za vrijeme svoje hipnotičke epizode usnio čudan san: sanjao je da se nalazi u poprilično bizarnom okolišu, najsličnijem pustopoljini s tu i tamo nekoliko iskrivljenih crnih, suhih stabala s naglašenom ulogom neba crvene boje. Blizu njega se nalazila zakukuljena prilika koja je zapomagala istovremeno se udaljavajući kako je Krieger pokušao da se primakne. Tako se kretao za spodobom dok nije naišao na jedan toranj u kojem je primjetio sarkofag iz kojeg se također čulo zapomaganje. Došavši sasvim blizu, skočio je na sarkofag da ga otvori. Iduće čega se sjećao bilo je Vexovo zabrinuto lice.

    Tek što je Krieger završio svoju priču začuli smo stražaske trube i mnogo komešanja što nam je dalo za naslutiti kako se Sokh nalazio pod napadom beastmena, vjerojatno onih istih od kojih smo jedva umakli nekoliko sati prije. Družina se pronašla u nezavidnoj situaciji, s teško ranjenim slijepim svećenikom, pobješnjelim amuletom i pod napadom krvožednih humanoidnih zvijeri. Da stvar bude još kompliciranija, ja sam trebala pomoći vilenjaku Shauronu da pohrani Aldwyna, našeg brata koji je zadobio smrtnu ranu prilikom izviđanja nedaleko od kampa. Budući da se djeca bogova pokapaju isključivo u osvit zore, nije bilo prilike za trenutačno bježanje iz ratom zahvaćenog sela.

    Sam obred trajao je dosta dugo: u pripremu pogrebnog rituala kreće se prosipanjem zemljanog praha u dubokoj meditaciji, dočim se dozivaju preci i Morai - Heg, božica sudbine koja u svojoj ruci drži živote smrtnika. Nakon što je višesatni obred čišćenja gotov, šumski vilenjaci se pokapaju ispod novoposađene mladice, u ovom slučaju čempresa.

    Čim sam pomogla oprostiti se s Aldwynom, krenuli smo nazad na put prema Middenheimu. Znali smo da će put biti težak pa smo krenuli s maksimalno opreza, ali i s velikom zebnjom u srcu. Nakon pola dana hodanja, kad dok smo tiho kročili kroz gustu šumu, odjednom smo primjetli kako smo opkoljeni. U klopci su nas držala 2 ogromna centigora u pratnji više manjih gorova. Primjetivši kako nema mjesta za ustupanje, ukopali smo se i čekali da započne još jedna borba.

    end of part 4
     
  13. stribor

    stribor ljubitelj satire i satira

    hmm, ajd da pokusam zavrsit ovaj topic, obzirom da je kampanja zavrsile prije kojih 2 mjeseca...svasta se tu desavalo.

    ovaj fajt iz gornjeg posta je jako lose zavrsio za party, zaginuli bi kompletno da im u pomoc nisu priskocili 3 witch huntera koji su ih pratili iz Middenheima. nakon krace interogacije, odlucili su ih poluprisino eskoritrati nazad u grad gdje su ih izubijane ostavili pred vrata Ulricovog hrama. tad su zapocele nevolje.

    svecenih koji ih je poslao na misiju pribavljanja brass skull, ugostio ih je i ponudio vinom i vodom. nazalost, zbog djelovanja ostataka kulta Ljubicaste ruke, voda je otrovana warpstoneom - izuzetno potentnom materijom koja izaziva rapidne mutacije! nakon ispijanja kaleza Kreiger je shvatio da nesto nije dobro: imao je osjecaj da mu se glava deformira! takodjer, opcem stanju nije pomoglo sto se brat odo pretvorio u neprepoznatljivu masu mesa s pipcima - Kaos je snazno zagadio cak i ovo sveto mjesto. zadnjim snagama Kreiger je potisnuo mutirajuce djelovanje svog tijela i zavikao IZDAJA!!! zgrabivsi svoj hammer raspolutio je glavu drugom sveceniku. ostatak ekipe ubio je ono sto je nekad bio brat odo.



    sto se desilo nakon toga:
    -reiser je uspio pobjeci iz celija hrama, no zaginuo je iste veceri u glupoj barskoj tucnjavi s bandom polutana cekajuci lika koji mu je treba dofurati njegovu opremu.
    -poceli su nemiri inducirani vjerskom netolerancijom izmedju dvije najvece konfesije
    -party je zavrsio u pritvoru gradske straze, da bi uskoro sudjelovao u dokazivanju nevinosti jednog od gore spomenutih witch huntera, pri cemu je super situacija bila kad je Vex trcao po gradu s kutijom u kojoj se nalazila glava glavnog svjedoka, misleci pri tome da nosi notorni kaos artefakt. :D
    -uz mnogo izgubljenih zivaca i par napada na sluzbene osobe, ekipa je uspjela raskrinkati glavni evil plot koji je kulminirao sjajnim fajtom protiv frisko prizvanog demona u crkvi Ulrika (uh, kako sam gustao dok sam pustao stvar od tenacious d - belzeboss, kad se demon pojavio: I'm completeeeeeeeeeeaargggghhh)

    kad je taj dio avanutre zavrsen, ekipa je ponovno zavrsila u cuzi, vilenjakinja je ostavila luzere, koji su u medjuvremenu morali vrbovati nove clanove za svoju mercenary skupinu.
    vrlo skoro su se nasli na putu za glavi grad Altdorf gdje ih cekaju nove pustolovine...

    sad kad gledam, dojmovi su pozitivni: trrebalo je nekih desetak sesiona da se profura ova avantura (sigurno smo je nekih pola godine igrali), morao sam je dosta i modificirati, no bila je zabavna, bar meni ko DM :) eh da, steta sto me uhvatila tlaka pisanje, jer sam masu dobrih detalja propustio.

    evo vam za kraj naslovnica ove avanture po kojoj smo igrali:

    [​IMG]
     
  14. Ylda

    Ylda Novi Član

    follow up: Što je bilo s Yldom?


    Ylda se jako umorila od rata, ljudi, a ponajprije od družine.


    Nakon Kriegerove smrti sve je otišlo kvragu. Umjesto njega družini su se pridružili Art, strijelac i neki nadri liječnik mrka pogleda. Yldi se nije niti svidjela činjenica da je u okruženju ljudi bila non stop u opasnosti da se otkriju njezine moći. (Ylda je bila vična magičnoj strelici, ali najbolje je znala naredbom neprijatelju izbijati oružje iz ruku).

    Nakon nekoliko pogibeljnih iskustava i primljenih kritikala - teško se boriti bez oklopa u warhammer svijetu/pogotovo ako ste vilenjak i još k tome učenik magije...poslije titanskog boja s demonom Ylda je uprkos ratu na njenim granicama otišla u šume Lorena da tamo izučava Amethist.


    Možda još koji put zaluta među ljudsku vrstu. A do tad, nek joj šušti šumski potok :)
     
  15. abominacije

    abominacije (/:=D

    i što je na kraju diskutabilno oko kriegerove smrti? prije par sešna ste se nešto skoro zakačili :)))
     
  16. stribor

    stribor ljubitelj satire i satira

    ma da to je bilo nategnuto...nisam baš bio najfer taj session kao GM. vojo mi je digao tlak.

    anyway, on je popizdio jer mu je lik poginuo u nekom sporednom i nepotrebnom bar fightu. iako je imao fate pointova nije htio ostati kripl. ma spoji thc sa osjećajem povrjeđenosti + još mu je tu djevojka bila pa je morao ispasti cool (a lijepo sam mu rekao da djevojke observeri nisu pametna stvar :tired:) i dobiješ jednog mrtvog lika.

    uostalom ovo je samo moje viđenej te priče, najbolje da ga pitaš sam sljedeći put. uvjeren sam da će bit bitno različito od ovoga hehe
     
  17. abominacije

    abominacije (/:=D

    ajme :D da sam ja gm, kažnjavao bih s xp penaltyem svakoga tko bi doveo partnera na gejm, a koji ne igra.
     
  18. stribor

    stribor ljubitelj satire i satira

    znam, ali taj put smo igrali kod njega u splitu, a djevojka mu je bila u posjetu tijekom ljeta...nismo baš mogli tražit 'pošalji je kući i sl.' :lol:

    znam, ali taj put smo igrali kod njega u splitu, a djevojka mu je bila u posjetu tijekom ljeta (inače je iz vž)...nismo baš mogli tražit 'pošalji je kući i sl.' :ninja:
     
  19. abominacije

    abominacije (/:=D

    aha, ok.

    btw, kako si ovo izveo nemam pojma :)))))))
     
  20. stribor

    stribor ljubitelj satire i satira

    fakk...nisam ni skužio :D

    zanimljivo.
     

Podijelite ovu stranicu