1. Dobrodošli na Eydis - zajednicu fanova fantastike, sci-fi, igara i umjetnosti. Pridruži nam se!
    Sakrij obavijest
  2. Spletke, postanja, drama, smijeh! Tko će biti najbolji čuvar Ravni? Možda baš ti Gost. Prijavi se. Želim biti čuvar ravni!
    Sakrij obavijest

Gaming arhiva: Unreal Championship 2: The Liandri Conflict

MarkaN // 7. Srpanj 2015. u 23:44
  1. MarkaN

    MarkaN I'm Batman Illuminati

    Dobrodošli u novi serijal članaka na Eydis-u. Gaming arhiva je pregled raznih igara iz što bliže a što davnije prošlosti te se u svakom članku posvećuje pažnja jednoj određenoj igri. Tako bi jedni mogli se podsjetiti starijih igara koje su slučajno možda preskočili ili im nisu dali dovoljno vremena i pažnje u prošlosti, ili jednostavno naći mjesto za nostalgično komentiranje o istoj, dok bi neki drugi mogli po prvi puta čuti za nju te možda konačno ju odlučiti i zaigrati.

    Za početak ćemo se podsjetiti jedne od "crnih ovci" Unreal serijala, koja vjerovali ili ne, zapravo je skriveni biser među istima:

    Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
    27-UC2_title.jpg

    Bez okolišanja - Najpodcjnjenija Unreal igra ikada, te jedna od najpodcjenjenijih igara općenito, Unreal Championship 2 je igra koja je poprilično nezasluženo prošla nezapaženo ispod radara mnogih. Određeni puristi gledaju na ovu igru kao "nepotreban Unreal koji nije donio ništa doli još nepotrebnijih Egipćana". Međutim istina je puno, puno drukčija od navedenog. Izdana pod okriljem Midwaya (što se vidi na svakom koraku, budući da je ova igra bomba!), Unreal Championship 2: The Liandri Conflict je igra koju krase (ovoga puta) prava singleplayer kampanja, različiti likovi sa različitim vještinama i naoružanjem te fatality potezom (zvanim Coup De Grace) kombiniranim sa opcionalnim igranjem iz trećeg lica koje nudi i borbu izbliza. Da, Mortal Kombat tu gostuje i to ne samo u referencama i djelovima gameplaya već je tu prisutan nitko drugi nego Raiden, bog munje i zaštitnik Zemlje! Sada ona fraza „Epic & Midway proudly presents:“ već bolje dolazi do izražaja, međutim ja kao fan oba serijala radije bih da njegovo mjesto zauzme jedan Sektor, Cyrax, Kano, Jax, Stryker ili Sonya, no dobro, očito je da se išlo na kartu popularnosti.

    30-UC2.jpg

    Takvo kombiniranje stilova svakako je moglo narušiti integritet igre, međutim što je najbolje - nije. Naravno da nije uobičajeno i da zahtjeva malo prilagodbe no mislim da je sasvim dovoljno pristupačno (zato i imamo single player kampanju uostalom) te uz malo vježbe tvori jedno stvarno jedinstveno i posebno iskustvo. Kada je igra izašla odmah je naišla na kritike tipa „Uđem u multiplayer i sve je nekako nespretno, nebalansirano i zbunjeno.“ što u prijevodu zapravo znači „Ja budala upao sam u multiplayer prije nego sam iti pogledao tutorial i zbrka oko stilova me izludi te odvede do točke da ne znam što radim. Ne mogu dobiti niti jedan game, al nije da sam loš nego je igra loša.“ Iako je očito konzolaški, ovakav stil igre za razliku od čiste pucačine je često čak i bolji na duge staze jer sve te razne mogućnosti čine ga zanimljivijim i manje repetitivnim. AI je ponovno napredan kako to inače i biva u UT serijalu, te razni mutatori i modovi ponovno su prisutni što igru čini jednako izazovnom kao što je zabavna i zarazna.



    U single player kampanji, igrač igra u ulozi Anubisa, vještog borca te glavnog kandidata za naslov prvaka sa zamršenom prošlosti koja ga veže slomljenim srcem uz Selket, vještu i predivnu no tvrdoglavu, nemarnu i pohlepnu princezu Nakhti naroda (Egipćani budućnosti) što ovom prilikom organizira još jedan Nakhti Ascension Rights turnir u koji jedni se uključuju radi novca, drugi radi političkih ili osobnih razloga a treći sa ozbiljnom ambicijom da preuzmu glavnu nagradu; Naslov i pozicija novoga vladara Nakhtija, njihovog Cara. Igra sadrži sveukupno pola sata animacija rasprostranjenih između misija te osim Selket, Anubis susreće mnoge poznate prijatelje kao i neprijatelje te davne rivale. Malcom je odložio oružja i sjeo za komentatorsko mjesto, Brock i Lauren su odsutno dostupni a stara garda tipa Gorge, Sapphire (što zamjeniše oklop za topić i suknjicu, WTF?) i Arclite i dalje grunta dok Liandri ponovno isprobava svoju novu liniju robota. Priča jest dobrim djelom "cheesy", međutim upravo je ono što igri treba i zapravo nije tako loša; karakteri čak i djeluju kao karakteri, ima čak par dobrih citata (akciju i animacije, naravno, da ni ne spominjem), drži kampanju zabavnom iz misije u misiju sve do samog kraja te nije niti upola plitka i generična kao u kasnijem UT3.

    28-UC2.jpg

    Grafički je igra definitivno u vrhu onoga što je prvi Xbox mogao ponuditi (te čak i na X360 djeluje i više nego solidno). Međutim da grafika ne znači ništa bez dobrog dizajna dokazuje prijašnji UT 2004 koji je toliko neinspiriran i toliko prosječno generičan u detaljima da je čak i UT 2003 naspram njega djelovao vizualno kreativan. Upravo zato dizajn je ono što je bitno te tako i ovdje više od same grafike ističe se kompletno novi dizajn svega. Od armora, itema, power-upova, likova, oružja i mapa do samoga sučelja – sve je vrlo slično onome što je godinama kasnije došlo u UT3 te čak djelomice i u Gears of War. Upravo zato je nevjerojatno koliko su gameri hvalili dotične i doživljavali ih "osvježavajućima" dok su sa druge strane potpuno zanemarili ovu igru koja je zapravo ponajviše za to zaslužna. Unatoč tome što i dalje izgleda kao "tipični Unreal", UC2 je tako donio gomilu detalja koje će kasnije igre iskorištavati te čak i naglašavati među svojim glavnim atributima.



    Naravno, igra nije savršena i ima svoje boljke; mjestimični padovi frameratea, lock-on sistem nije savršen, vrlo loš kraj single player priče, neke stvari u dizajnu su očito inspirirane Egipatskom, Grčkom i Rimskom kulturom... Ok, već ovdje dolazimo do cjepidlačenja. Uistinu se nema što puno prigovoriti da budemo iskreni.

    29-UC2.jpg

    Igra je u originalu bila te ostala ekskluziva za originalni Xbox (te je bila jedna od glavnih razloga za ljubomoru kod PS2 vlasnika, uključujući mene), međutim kasnije postala je igriva i na Xbox-u 360 zahvaljujući unazadnoj kompatibilnosti.



    Unreal Championship 2: The Liandri Conflict je zapravo jedna od najboljih igara u serijalu, te u mojim očima naj-inovativnija Unreal igra budući da donosi prvi pravi single player, potpuno novi dizajn, stilove te naposljetku i sami žanr, uz što postavlja temelje za sve buduće Epic-ove igre.
     
Roker, gamer, fantasy i SF fanatik sa dobrim okom za detalje i čitanje između redova, alergičan na površnosti, nedostatke kreativnosti i prosječnosti. Stvorio Lock´N´Load - nezavisni hrvatski gaming portal, kao kreativan i kvalitetan odgovor na ustajale i generične komercijalne gaming stranice, sad je već veteran domaće gaming scene, a među ostalim pisao je i članke u časopisu Plan B. Trenutno umirovljen što se tiče aktivnog pisanja, no ipak bez obaveze napravi tu i tamo neki članak za GoodGame.hr kao i Eydis te piše razne članke istih tematika na engleskom na svom blogu - MarkaN's BLog.
porta2_tags:

Podijelite ovu stranicu