1. Disi Gost, Eydis turnir je počeo...PRIDRUŽI SE! Hop

    => Pravila i prijava ~ O V Đ E ~
    => Linkovi na igre ~ O V Đ E ~
    => Pitanja i komentari ~ O V Đ E ~

    Girly~ TRENUTNI POREDAK ~Girly
    - update 20.11.2016.

Eschalon Book I

Rasprava u 'Virtualna Arena' pokrenuta od Sherpa, 22. Studeni 2007..

  1. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Dame i gospodo izasao je i upravo ga idem instalirati... Ako neznate o cemu se radi malo citajte portal... :love:
     
  2. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Ovako izgleda kreacija lika

    [​IMG]
     
  3. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    Witcher je jedna od dva dobra rpga koji su izasli nakon KOTORa. Eschalon je drugi.
     
  4. Klosharr

    Klosharr The Wild Rover

    ajd kad malo odigraš daj neke dojmove podijeli sa rajom da vidim dal da peglam mastercard il ne... :cry:
     
  5. Dremora

    Dremora Kreegah Bundolo

    sherps to mi proslijediš ;)
     
  6. Sammael

    Sammael Knjižničar

    Sammael oce!
     
  7. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    Ae da konacno velim nest konkretno.

    Radi se o single player rpgu. Na početku igre, kreira se lik, izborom između 5 klasa, 5 "rasa" i 5 "religija". Klasa je ovdje najbitniji element, dok rase daju bonuse na različite atribute, a religije nekakve manje specijalne efektiće tijekom igre. Atributa je 8, i pri kreaciji lika se rolaju, te se nakon rolanja moze na njih rasporediti jos 15 pointa. Također se izabire nekolicina od 24 skillova u igri, koji će se skupa sa atributima tijekom daljnjeg leveliranja povećavati, ili ćete uzimati nove.

    Ovo bi se moglo nazvati "indie" rpgom, s obzirom da ga je izdao mali nezavisni development tim na malome buđetu, te se uopće nisu opterećivali nebitnim stvarima poput grafike - rezolucija u igri je 800x600 a grafika ima look od prije 10-15 godina.

    Character design system je xp/level based, a pri svakome levelupu dobivate 3 boda za potrošiti na skillove, i 3 za potrošiti na atribute. Možete ili povećati level skillova kojih već imate, ili možete potrošiti sva 3 skill pointa za kupovinu novoga skilla na levelu 1. Atributi zajedno sa skillovima određuju ostale statistike u igri. Zanimljivo je da svaka klasa može koristiti sve skillove, tako fighteri mogu castati spellove, no naravno svaka klasa je bolja u nekim skillovima. Spellovi troše manu, koja se kao i hitpointi povećava svakim levelupom.

    Dakle, player character putuje okolo po svijetu, kolje monstere, skuplja treasure, i interaktira sa npcima, pri čemu otkrivate zanimljivu priču putem dijaloga koji svakako nisu isprazno smeće koje se viđa zadnjih godina u "rpg" igrama. Reflexi igrača uopće nisu bitni, jer se rezultati svih akcija određuju statistikama lika i protivnika. Iako na prvi pogled igra odaje dojam real-timea, ona je zapravo turn-based, jer in-game vrijeme ne teče dok se lik ne kreće. Iako u fightu možete bjesomučno klikati po protivniku, to nije potrebno, s obzirom na turn-based narav igre.

    Ugodno iznenađenje u igri su neki detalji koji se u drugim igrama ne pojavljuju, kao potezanje poluga bacanjem predmeta na njih i uzimanje baklji sa zidova dungeona. Drugo ugodno iznenađenje su dijalozi koji nikako nisu monotoni, i opisi lokacija koji se povremeno pojavljuju u message windowu, a dok questovi često znaju izgledati klišejizirano na početku, tijekom njihova izvršavanja se otkriva da uopće nisu uobičajeni. Tako se u jednome selu može dobiti quest od svećenika da se odnese cure desease potion nekom bolesniku koji živi u divljini, a kada se tom liku dofura potion, ispadne da ga je priest htio otrovat jer je ovaj otkrio kako priest spletkari sa goblinima koji ratuju s ljudima.


    Eto, ove stvari su mi trenutno pale na pamet, pa ako vam fale stari rpgovi tipa Might & Magic, Ultima, Wizardry ili slicno, svakako probajte.
     
  8. Klosharr

    Klosharr The Wild Rover

    svrbe me prsti.. pogled bacam na mastercard... must... suzdržat se...
     
  9. Seeker

    Seeker semi-retired

    kad zavrsim witchera, jedva cekam i to probat

    kad zavrsim witchera, jedva cekam i to probat
     
  10. Sammael

    Sammael Knjižničar

    link za di se to moze downlodad?
     
  11. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    E pricha je prej♥♥ena :yeah:
     
  12. Psychotic

    Psychotic Duck Mutant

    bilo bi mi to bash super igrat kao MMO
     
  13. Sherpa

    Sherpa Legenda

    bilo bi mi to bash super igrat kao MMO
    :lol: :rant: :laugh: :cool:

    To bi bila najveca glupost... E al bi tada mogao PvPat... Yeah

    NOT!
     
  14. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    bilo bi mi to bash super igrat kao MMO
    Pa mogo si... Ultima Online :laugh:
     
  15. Sammael

    Sammael Knjižničar

    Ultima Online je bila predobra.

    Eschalon mi je iffy jos uvjek. Prica i sistem su mi dobri. Graika me ne smeta. Ali POBOGU djelovi su lose balansirani.
     
  16. Jarlaxle

    Jarlaxle Aktivan Član

    igra je odlična za razliku od novih rpg-ova.

    al pobogu, nađem mithril sword koji radi isti damage ko i steel sword, jedina razlika u njima je cijena i to kae mithril sword teži što automatski znači da se steel više isplati :/
     
  17. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    Patch 1.02 riješava nebulozu mithril swordova.

    Ali POBOGU djelovi su lose balansirani.
    What? Kakvi djelovi?
     
  18. Psychotic

    Psychotic Duck Mutant

    :rant: :rant: :blush: :laugh:

    To bi bila najveca glupost... E al bi tada mogao PvPat... Yeah

    NOT!

    Ko je spominjao pvp , zasto je svima pri spomenu mmo-a uvijek prva misao pvp, bas me briga za to , meni se svidja igra poput Runescape-a , di je pvp sav nikakav , veci aspekt su kvestovi i trejd razvijanje skillova i tako to , sve kaj mozes u singlu radit , samo ovdje mozes i frendove povest..

    @ ostali - jebga nisam igro ultimu
     
  19. Seeker

    Seeker semi-retired

    igrao do 5 ujutro, predobro.
     
  20. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    Presho, nakon 30 sati igre, završni lvl 17 (dobio ga praktički pred cutscene). Not bad.


    Anyway, igra je izvrsna, iako je mogla biti petsto puta bolja. Priča počne sa klišejem, kulminira odličnom forom negdje na pola do 2/3 igre, i nakon toga ništa posebno, moglo je biti dorađenije. Kraj (good) je isto tak-tak, no josh nisam probao evil način, kada glavni boss ponudi bargain uz značajnu sumu novaca.

    Zamjerke su sporo kretanje charactera i dosta prostora u drugoj polovici igre koji zjape prazni samo da igrač prođe kroz njih. No sve zamjerke bivaju zaboravljene čisto zbog gomile sitnica i dobrih starih stvari koje stvarno razvesele čovjeka u moru konzolaških hack&slasheva i tipizirano bezličnih radnji ostalih "rpgova" zadnjih nekoliko godina.
     

Podijelite ovu stranicu