1. Disi Gost, Eydis turnir je počeo...PRIDRUŽI SE! Hop

    => Pravila i prijava ~ O V Đ E ~
    => Linkovi na igre ~ O V Đ E ~
    => Pitanja i komentari ~ O V Đ E ~

    Girly~ TRENUTNI POREDAK ~Girly
    - update 20.11.2016.

Ea Vs. Bioware

Rasprava u 'Virtualna Arena' pokrenuta od kalthir, 12. Listopad 2007..

  1. kalthir

    kalthir woof woof

    http://www.reuters.com/article/innovationN...WEN162920071011

    short version. EA kupuje bioware.

    nije da je bioware radio nešto pametnog u zadnje vrijeme, ali opet.

    nwn 2009 :laugh:

    inače, quote sa SA foruma. zastrašujuće vjerojatan ishod.

    You'll get Mass Effect from EA, and it will sell very well. EA will then tell Bioware that they have two years for Mass Effect 2, with Mass Effect 3 to begin production a year into Mass Effect 2's development cycle. When the Mass Effect 2 team rolls off of Mass Effect 2 they'll go straight to Mass Effect: Normandy (4), while the Mass Effect 3 team will begin working on porting the engine to the new console so that Peter Jackson's Mass Effect (5) can be a launch title for the PS4/Xbox720 as well as being released on current-gen consoles.

    Throughout this entire project the series will get increasingly more expensive while Bioware hemorhages their top talent, so that by the time Mass Effect 4 is rolling out they've got a team of 400 Art Institute kids working 80 hour weeks at $35k a year in Oakland, wondering why they're having difficulty meeting their projected profits. Mass Effect 6 will be canceled and the Mass Effect 4 team will instead be moved to work on the new exciting Summer Movie Sequel: The Game, or told they can relocate to Stockholm or find another job.

    EA will be a little annoyed that they failed to meet projected profits for ME:Normandy and PJ'sME, but will be distracted by the new and promising studios they just snapped up.
     
  2. abominacije

    abominacije (/:=D

    zhivjele dionice. zhivjelo slobodno trzhishte.
     
  3. kalthir

    kalthir woof woof

    oke, nvm. neverwinter nights je atariev. možda sad nađu nekog tko će napraviti normalnu igru sa d&d licencom. :laugh:

    ali ono. ipak mi je žao zbog kotora i mass effecta.
     
  4. Kron

    Kron Novi Član

    Izmet.

    Nadam se da se nece uplitati u radnju igri i tjerati ih da budu politicki korektni. Ali..... Nada je kurva :(
     
  5. Ivanhoe

    Ivanhoe Dr. Disco

    Nište posebno.

    Da se nije desilo propali bi vjerojatno, jer nakon infinity igara nisu ništa posebno osim kotora i nwna napravili. Koji bi u trećoj inkarnaciji bili još najslabiji. Nisu imali viziju nit ideja da budu glavni na tržištu. Bethesda će usrat Fallout 3 i dododit će joj se ista stvar stvar osim ako se ne okrene produkciji konsole igara ali za to joj i treba EA.

    Bioware mi je uz Blizzard bio fejvorit, ali sada je u mraku pa ćemo igrati Blizz naslove od kojih je svaki na razini Biowareovih najboljeg naslova. :)
     
  6. abominacije

    abominacije (/:=D

    usto shto je kurva, nada i umire posljednja, shto ju chini poprilichno otpornom kurvom te ujedno i paradoksom. uzevshi u obzir rizike profesije.

    nadalje, thought of the day:

    Hope is the first step on the road to disappointment.
     
  7. Sammael

    Sammael Knjižničar

    origin - wing commander 3 i 4 zajedno donjeli EA preko 300miliuna cistog profita
    profit od ultime online presao miljardu dolara

    Westwood - command and conquer- jedna od top 10 najprodavanijih fransiza, preko 500 miliuna u profitima

    Bulfrog- syndicate i dungeon keeper fransize. obije milijunska zarada


    dakle sve super profitabilni studiji
    svi zatvoreni, iz svih otjerani ljudi koji su ih zaceli, sve fransize unistene.


    Pokoj t u dusi Bioware, bio si dobar studio.
     
  8. Ivanhoe

    Ivanhoe Dr. Disco

    Te studije čine ljudi a ne imena. Ako se i jesu ugasili lako su mogli novi studio osnovat i ideje dalje tjerat. Ali nisu, tako da je bezveze ono govorit kako bi sad oni izdali još super dobrih naslova. Gledajte Blizzard, studio sa idejama i ciljem što je gradio tjekom godina makar su ga mogli kupit nakon war2 ali eto.
     
  9. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    Erm... Blizzard nije studio, vec kompanija koja sama distribuira svoje proizvode, dakle na istoj su razini ko EA. Imaju nekoliko svojih studija, i kod njih su se kao i drugdje zbivale opake premetačine zaposlenika, no za razliku od EA koji samo grabe gomilu developera pod svoje okrilje, Blizzard ima company policy kojim održava svoje studije kak spada.
     
  10. Ivanhoe

    Ivanhoe Dr. Disco

    A Blizzard nije počeo od nule sa šakom programera? Njihovi Lost Vikingsi i prvi Warcrafti im nisu donijeli tolko love, ali su ipak pametnim vodstvom i sa idejom vodiljom uspjeli do današnjeg statusa. To razlikuje pravu kompaniju od hrpe entuzijasta koji žive na prestižu. I da Bioware nije ukraden nego prodan radi novca od strane vlasnika kojem se j♥♥alo tako da žaljenje nema smisla.
     
  11. kalthir

    kalthir woof woof

    Gledajte Blizzard, studio sa idejama i ciljem što je gradio tjekom godina makar su ga mogli kupit nakon war2 ali eto.

    Nije da su ga kupili prije war1.

    blizzard north says hi, btw.
     
  12. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    Gah htio sam nesto nepisati, but never mind...
     
  13. Ivanhoe

    Ivanhoe Dr. Disco

    Oke nećemo više o Blizzu jer dok se sjetim da SC2 radi WC3 tim javlja se neka neugodna tišina. :)
     
  14. abominacije

    abominacije (/:=D

    dota dota dota!

    (moguche je dvostruko shvatiti, ili kao defence of the ancients, ili kao djechji stravichni urlik: 'dosta!')
     
  15. Exxar

    Exxar Fantasy-Hr Urednik

    Hellgate: London delivers an amazing gaming experience to PC gamers of all types – delivering the eye-popping DX10 visuals demanded by the hardcore, and scaling to ensure the masses of casual RPG players can still get the best performance on older PCs.
    Ovo je samo tangencijalno vezano uz topic, no utjelovljuje sve zbog čega mi se gadi današnja comp. game industrija.
     
  16. abominacije

    abominacije (/:=D

    nemam sli. ja sam nitko i nishta.

    :(
     
  17. Ivanhoe

    Ivanhoe Dr. Disco

    Zanimljivo da tu igru radi firma koju su osnovali prebjezi iz Blizzard Northa, naime i tada su pokušali ovako nešt nakon Diabla izvest ali ih je Vivendi sprječio i Blizzard je izgubio cijeli ogranak. Ako Diablo3 i izađe to će bit neka teška eyecandy komercijala. :(
     
  18. Sammael

    Sammael Knjižničar

    Te studije čine ljudi a ne imena. Ako se i jesu ugasili lako su mogli novi studio osnovat i ideje dalje tjerat. Ali nisu, tako da je bezveze ono govorit kako bi sad oni izdali još super dobrih naslova. Gledajte Blizzard, studio sa idejama i ciljem što je gradio tjekom godina makar su ga mogli kupit nakon war2 ali eto.

    umm ne.
    Vidis kad neko sklopi ugovor sa studiom onda ti ugovori imaju vremenske klauzule, sto znaci ako ode iz svojeg studia neko vrijeme nemoze raditi. A osnovati novi studio nije jednostavno, jer ponovo moras imati izdavaca, sto nije lako ako nemas ime i gotove proizvode i financiranje. Nparaviti igu je multimiliunski projekt, nemozes to samo tako izvesti.

    Oni koji jesu to ucinili opet su morali balansirati.
    Chris Roberts tvorac Wing Commandera je otvorio svoj studio i izdao prilicno popularan ali ne megahit Freelancer. Nakon toga kupio ih je mikrosoft i utopio u svojim studijima.
    Osnivaci Bullfroga su otisli raditi u nekoliko novih studija, tim koji je radio na Dungeon Keeper, sad radi na Spore.
    Richard Gariot, tvorac Ultime, sad radi novi MMORPG i RULA, jos uvijek je tri koraka ispred konkurancije.

    Dakle nisu ti ljudi nestali, oni su uguseni i otjerani iz vlastitih studia a igre koje smo mi voljeli, ubijene da bi EA mogao ljude iz tih timova preselit na Fifu 3453456457656786789.
     
  19. Ivanhoe

    Ivanhoe Dr. Disco

    A ništa nije vječno. Gledajte i studije koji su bili najperspektivniji i koji se nisu utopili pa su jednostavno nestali sa scene poput Black & White o čijem se AI sistemu pisalo mjesecima kao revolucionarno i onda ništ.
     
  20. Sammael

    Sammael Knjižničar

    ne vidim problem u TOME. Nemozes napravit igru koja ce se prodavat, nije nista posebno i OK.

    ALI Bioware SE PRODAJE genijalno, za svoj zanr. Problem ovdje je sto to nije zanr koji se prodaje u rangu sa pucacinama.

    Oni su izasli na slobodno trziste da bi skupili novac za nove igre. stavili su dionice na burzu. I sad ih je preuzela firma koju nije briga za kvalitetu igara (dude nove fife su smece) nego za stancanje. i tako sad ljudi koji su nam dali Baldur's Gate, KOTOR, Jade Empire i nadolazeci Mass Effect... ce zavrsiti stancajuci glupe nastavke dok ne propadnu.

    A mi koji volimo njihove igre... mi cemo ostati bez jednog od zadnjih bastiona roleplaya na kompu. Za koju godinu izbor roleplaya na kompu ce bit Diablo klonovi i FInal Fantasy.
     

Podijelite ovu stranicu