1. Disi Gost, Eydis turnir je počeo...PRIDRUŽI SE! Hop

    => Pravila i prijava ~ O V Đ E ~
    => Linkovi na igre ~ O V Đ E ~
    => Pitanja i komentari ~ O V Đ E ~

    Girly~ TRENUTNI POREDAK ~Girly
    - update 20.11.2016.

Drow Grad

Rasprava u 'Naramak Pustolovina' pokrenuta od Mithrandir, 12. Studeni 2006..

  1. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

    Izvjestaj s jucerasnjeg sessiona.


    Nastavili smo potragu po vampire mansionu za vampirom ciju prasinu moramo donijeti archmageu. Draegloth je nestao i ostali smo samo nas dvojica, wizard/psion i ninja. Nasli smo se u dvorani pred glavnom vampiricom i njenim muzim gdje su nas ispitivali. Borili smo se protiv njih i jos treceg koji je dosao s ledja nevidljiv.

    Nisam im mogao proci ni damage reduction, a wizarda je treci drzao u grappleu cijelo vrijeme i udarao sakama.

    Ubili smo ih skoro bez ikakvih posljedica, oslobodili draeglota i vratili se natrag.


    Tako su zavrsila tri sata gejma i isli smo doma.
     
  2. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    Otključaj spojler za kobasicu do teksta kojeg smo zajedničkim snagama stvorili na starom forumu

    » Klikni da vidis Spoiler - klikni ponovo da ga sakrijes... «
    Belmorn
    [​IMG]
    Smislio sam drow grad za DnD kompanju koji mislim vodit uskoro.
    Leveli NPC likova su fleksibilni i mjenjat ću ih po potrebi.
    Mali grad sa oko 2000 drowa i nešto više robova.
    Grad je smješten unutar velikog stalaktita. Ima 65 katova od uništenja prve kuće koja je bila na samom dnu. Akademija se drži standardnih Drow principa. Zgrada u obliku velikog pauka je za Lothine clerikice, leteća kamenčina za magove, mali stalaktit za fightere. U jezeru su abolethi.
    Prva kuća je pala doslovno i figurativno prije par mjeseci. Vrh stalaktita se "odlomio" i pao u vodu.

    Što sad trebam? Timski rad. Smišljajte i objavljujte: NPC likove koji vladaju gradom i intrige koje ih okružuju, kuće, questove... zapravo sve što treba da od ovoga nastane grad. Svatko ima pravo glasa i može dodati neku svoju ideju.

    Archmage, Drow Wizard
    Ilmryn Coloara, "zlatnooki"
    Ilmryn je mlad i tajanstven archmage iz 6 kuće. Nakon propasti prve kuće on je postao archmage. Malo se zna o njegovim motivima jer rijetko izlazi iz svojih komora i ne priča često. Ima zlatne leće preko očiju. Nitko nezna njihovu punu moć, ali se pretpostavlja da ga zbog njih ne smeta žarko svjetlo.
    Glasine kruže da je Tebryn Xiltyn iz 3 kuće želi uskoro zamjeniti Ilmryna...
    Ne planiram objaviti točne statistike likova pa ću staviti ovako:

    Wizard 7/ Loremaster 6/ Archmage 2

    Lista velikih kuća: (orange su one koje su rješene)
    1. Vrinn
    2. Seerear
    3. Xiltyn
    4. Illistyn
    5. Glannath
    6. Coloara
    7. Dhuunyl
    8. Pharn
    9. Abaeir
    10. Yvarragh
    11. Saerbar
    12. Svrinnil
    13. Xarann
    14. Lhalabar
    15. Tlin`orzza
    16. Filifar
    17. Zarra - zaboravljena
    17. Yuldra
    18. Shevarra
    19. Imrel
    20. Zoltan

    Tebryn Xiltyn- Master of Sorcere
    Wizard 8/ Shadow adept 4
    Nasrtljiv i brbljav. Uvjek upada drugima u riječ. Obično nosi crne halje ispletene plavim nitima. Svoju bijelu kosu boja u crno. Opće je poznato da prakticira Shadow magic, što i on sam često ptvrđuje. Trenutno ima samo jedan cilj - smjeniti Zlanookog s vlasti.

    Alak Vrinn - Master of Melee-Magthere
    Hexblade 12
    Nosi prekrasni zlatni žičani oklop i dva vijugava mača. Bijela kosa mu je svezana u tri pletenice koje mu sežu do poal ramena. Ispod lijevog oka ima tetovažu na kojoj piše "sreća". Užasno je praznovjeran, pa ima "rituale" prije dvoboja. Nema milosti prema lošim učenicima, koje ubija i baca u jezero (bolje to nego da dalje sramote kuću, voli reći)

    Nedylene Seerear - Mistress of Academy
    Cleric 10/ Divine Disciple 5
    Budem o njoj kasnije...

    Belmorn
    Kuća Xarann - 13. kuća

    Nakon rata Kraljice pauka (War of the spider queen) kuća Xarann se jedva oporavila od velikih gubitaka. Nekad jedna od moćnijih kuća, poznata po kontroliranju demona, sada leži ponižena. Xaranni dobro skivaju svoju slabost i druge ih kuće smatraju i dalje u vrhuncu snage. Trenutno se spremaju za napad na 17. kuću (Zarra) koja smunja u nihovu moć.

    Irae Xarann Cleric 9/Divine Disciple 1
    Matrona kuće Xarann je nemilosrdna prema svima, a najviše prema svojoj rodbini. Sjeća se vremena prije rata kad je njena kuća bila veličanstvena. Dok je njena majka vladala, kućom su hodali demoni i svi su se bojali imena Xarann. Ona je, više od svih, svjesna da njena obitelj mora pod hitno skupiti resurse i vojsku kako bi mogli osigurati svoju budućnost.

    Elkantar Xarann Wizard 9
    Ovaj mladi čarobnjak nije na ponos majci jer se umjesto na magije prizivanja demona koncentrirao na obrambene čarolije. Tek je nedavno počeo pripremati rituale za prizivanje demona jer se boje da nejgova obitelj nije doboljno jaka za nadolazeći sukob sa kućom Zarra.

    Belgos Xarann Barbarian 3/ Fighter 4
    Obiteljski majstor oružja je mrzovoljni alkoholičar. Ne ponoi se time, ali se još manje ponosi svojim sinom Nelfeinom jer je slabić. Lako plane i sklon je ekscesima.

    Qilue Xarann Cleric 2
    Neugledna i priglupa Ireina četvrta kćer trenutno pohađa akademiju.

    Virr`gin Xarann Fighter 2 - igra ga Josip Medunić - Nightwalker
    Neobičan po Drowovskim pojmovima, Virr`gin je ćelava grdosija (viši od većine žena). Obrijanu mu glavu krase kompleksne bijele tetovaže. Ima divovskog šismiša na kojem uljeće u boj. Student prve godine.

    Nalfein Xarann Wizard 3 - igra ga Vedran Papst - Lucky Fakerz
    Lukavi i ambiciozni čarobnjak je tek počeo studirati a već ima velike planove. Planira iskoristiti svoju sestričnu Qilue za još nepoznate ciljeve...

    Anzrael Plaćenik Ninja 4 - igra ga Dinko Galetić - Mithrandir
    O ovom liku nesmijem previše pisati jer bi me igrač ubio zbog otkrivanja [SPOJLERA]. reći ću samo da voli sjene i otrove. Par godina je u službi kuće Xarann.

    Dremora
    Kuća Filifar - 16. kuća

    Elvanarra Elaugbrenna Clr 2/Sor 3/Thrall of Graz'zt 10
    Elvanarra je matrona kuće Filifar sluga Graz'zta demonskog princa. Elvanarra unutar svoje kuće, također vodi i kult posvećen Graz'ztu. Kuća upošljava razne spellcastere i assassine, koji za svoju gospodaricu stalno donose nove robove koje će se prinjeti kao žrtva za demonskog princa. Elvanarra je jako sigurna u svoju premoć i stalno pokušava širiti svoj utjecaj u gradu. Stalno prinosi nove žrtve svom tamnom gospodaru, kako bi joj on dao uvid u nova zabranjena znanja da što lakše može poraziti svoje neprijatelje. Ona je također veliki sadist i uživa u mučenju svojih neprijatelja, iako joj nije ni strano za "zabavu" uzeti jednog od svojih slugu, s obzirom da ne mari za nikoga osim za samu sebe i za svoju žudnju za vrhunskom vlašću.

    Alaunyrr Irjss Rog 5/Ass 6
    Kapetan garde i tjelohranotelj svoje gospodarice, Alaunyrr je uvijek uz svoju gospodaricu, gdje vreba iz mraka na potencijalne neprijatelje. Sam Alaunyrr želi doći na čelo kuće, ali zna da je njegova gospodarica još uvijek prejaka i da ima podršku svo pokrovitelja Graz'zta, no nada se kako će počiniti neku grešku i izgubiti poklonstvo svog gospodara, gdje će on onda iskoristiti svoju priliku i izletiti iz sjene.

    Dhauntyrr Orgolnilee Clr 2/Rog 3/Cancer Mage 4
    Sama Dhauntyrr po vanjskom izgledu je jako odvratna, lice joj je i tijelo izjedano raznim bolestima i otrovima. Njen glavni zadatak je napraviti bolest koja će pokoriti i baciti na koljena sve ostale kuće i tako dovesti kuću Filifar do premoći nad ostalima. Ona je također i glavni apotekar zadužen osim za bolesti i za proizvodnu otrova za upotrebu kuće.

    Iraedvyr Xun Wiz 11/Keeper 3(Complete guide to drow)
    Glavni savjetnik svoje matrone i glavni nadzornik svih arcane spellcastera u kući, bez njegova pristanka nitko ne može biti promaknuti u viši rang. Također vodi poslovanje kuće, naročito njenu trgovinu raznih opojnih narkotika, koji se prodaju drugim kućama ili se izvoze na površinu.
    Glasina je da je Iraedvyr sklopio pakt s nekim demonom i da sada može prizivati demonske sluge u pomoć, ako je ta glasina istina, onda njegova gospodarica nije jedina s demonskim pokroviteljem i možda ima ozbiljnu konkurenciju unutar kuće, s obzirom da Iraedvyr ima mnogo poklonika i lojalnih sljedbenika koji misle da bi on trebao biti na čelu kuće.

    Bhinnolu Spirdor Exp 3/Brd 4
    Glavni pjesnik i slikar kuće Filifar, čija je glavna zadaća slikati erotske portrete demonske ljepote svoje gospodarice i svega čega se ona sjeti. Također piše balade i demonske pjesni koje služe kod obrednih rituala, kako bi što više prestrašili i isterorizirali žrtvu, prije no što bude prinesena Graz'ztu kao dar.

    Belmorn
    Više o samom gradu...

    Dakle, ispred mosta koji spaja ostatak Underdarka s gradom su razvučeni šatori. Pred vratima žive trgovci "nižih rasa" koji nisu našli smještaj u gradu. Tu spadaju goblini, duergari, pa čak i Svirfneblini.

    Velika paučina akademije je razlog zašto je grad stvoren. Kada je putujuća karavana Drowova naletjela na ogromni stalagmit/tit(?) sa tom neobjašnjivom paučinom, svećenice su objavile da je to znak od Lolth da ovdje sagrade grad. To su i učinile. Koristeći magiju iskopale su hodnike i tunele unutar stalagmita. Njega su također otvrdnule i zaštitile magijama kako bi izdržao velike terete, pa čak i opsadu. Na paučini živi veliki broj paukova svih vrsta i oblika.

    Vrijeme u gradu se mjeri pomoću gejzira koji se oglasi točno svaka tri sata (nešto kao Old Faithful). Gejzir se nalazi izvan grada, ali se buka koju proizvodi čuje svugdje.

    Viši staleži su bliže dnu samog stalagmita, tj. bliže vodi. Stalagmit je prije imao 66 slojeva koji su simbolizirali slojeve pakla. Božica Lolth je obitavala u 66-om sloju, pa je na dnu (ili vrhu) živjela Prva kuća. To se promjenilo kada su za vrijeme rata svećenice ostale bez čarolija. Vrh se odlomio i pao u jezero. Priča se da duše gnjevnih svećenica još uvjek čekaju u mračnim vodama...

    Dremora
    D'banrachk, male mind flayer Exp 4/Psion(Telepath) 2
    Mind flayer i glavni "kirurg" u gradu, ekspert u mučenju, ima svoj vlastiti laboratorij iz kojeg se čuju nebrojivi urlici i pozivi u pomoć žrtava koje legnu na njegov "stol". D'banrachk je došao u grad prije 10-ak godina i brzo se dokazao kao profesionalni mučitelj, koji iz svakog može izvući sve informacije. Sve kuće su financirale izgradnju njegovog laboratorija i svi koriste njegove usluge. On ne gleda za koju kuću, radi samo mu je bitno da ima stalni priljev "mušterija". Svi iz koje na kraju izvuče informacije postanu njegovi robovi i hrana, tako da on ima priličan broj bezumnih i fanatično odanih slug, koji mu služe kako za hranu, tako i za tjelohranitelje.

    Belmorn
    Novosti

    Prije nekoliko dana u gradu se odvio veliki dvoboj.
    Archmage Zlatnooki je ukrstio štapove s Tebrynom Xiltynom, masterom Sorcera. Sve je počelo njihovom svađom. Na kraju je Tebryn izazvao Zlatnookog na dvoboj.
    Mageduel je pratila većina uglednih drowa, a i poveća hrpa sirotinje i robova.
    Magovi su se sukobili u zraku blizu Akademije, kako njihov dvoboj nebi naštetio gradu. Meč je završio kad je Tebryn (koji je gubio) bacio dimension door i invisibility istovremeno. Zlatnooki ga je pronašao pomoću svojih zlatnih leća i dokrajčio jednom moćnom magijom.
    Tebrynovo spaljeno tjelo je palo na koloniju divovskih gljiva ispod akademije.

    Što je moja ekipa radila: brzo su se spustili po tijelo i odnjeli Tebrynove predmete matroni, koja je otkrila da su falsifikati. Time su zaključili da je Tebryn vjerojatno još živ. Vjeruju da je lažirao svoju smrt kako bi mogao pomoći kući Zarra srušiti njihovu kuću. To su zaključili jer su vidjeli njegovu matronu i matronu Zarra kako diskutiraju za vrijeme dvoboja.

    Tjedan dana nakon dvoboja, vjeće je izabralo Nimora Illistyna (4. kuća) kao novog mastera of Sorcere. Ako netko ima želju, može ga napraviti kao npc-a.
    Schnelzheck Ironfoot male svirfneblin - Rogue 8/ Wizard3

    Schnelzheck je samoprozvani broker informacijama. U grad je došao trbuhom za kruhom iako bi mnogi njegov potez smatrali glupim. Rođen i odrastao u Blidgestonu, nakon čijeg je uništenja (od strane drowa) lutao Underdarkom iz grada u grad. Kroz svoja je putovanja dobro shvatio princip na koji funkcionira Drowovsko društvo i napokon se skrasio u ovom zabačenom gradu. Općenito je vedre naravi i pokušava biti pristojan sa svim svojim mušterijama, pa čak i drowovima. Koliko se čini, nema negativno mišljenje o njima.
    Uvijek je u pratnji barem dvojice bugbearova za koje kaže da mu služe samo kako bi lakše putovao gustim ulicama grada.

    Belmorn
    Kuća Zarra - 17. kuća

    Zbog pomoći povjerljivih izvora, matrona kuće Zarra je imala sreće saznati za slabost kuće Xarann. Svoje je znanje podjelila s kućom Xiltyn u nadi za saveznicima. Matrona Zarra ima plan... koji se izjalovio

    Kuća Zarra je pala

    Belmorn
    Kuća Tlin`Orzza - 15. Kuća

    Zahvaljujući mudrom potezu prije nekoliko generacija, kuća Tlin`Orzza pojeduje posebnu moć. Svaka generacija ima tri vampira u obitelji. Oni koji postanu vampiri su unapred izabrani i ostaju skriveni unutar kuće hranivši se robovima. Izlaze samo za posebne zadatke ili napade na druge kuće. Trenutna matrona ne izgleda pretjerano ambiciozno i izgleda da se ne sprema na ikakve akcije za unapređenje obiteljske pozicije u gradu. To uzrokuje tiho negodovanje unutar kuće.

    Malana Tlin`Orzza Cleric 3/ WIzard 3/ Mystic Theurge 7
    Čini se da je Matrona Malana preokupirana svojim magijama, pa ni ne vidi što se događa oko nje. Dane provodi u svojoj sobi proučavajući drevne tekstove, kako bi mogla shvatiti i spojiti moć božanske i arcane magije. Smatra da drugi faktori (vampiri) nisu bitni i kako ona sama može donjeti bitnu moć obitelji.

    Eniyel Tlin`Orzza Swashbuckler 3/Rogue 5/Assassin 2
    Od svoje pete godine Eniyel je znala da će postati vampir nad postane punoljetna. Osjećala je ponos jer je znala da je jedna od tri izabrane, iako je to bilo očekivano, pošto je prva kćer. Cijeli život i neživot provodi na obiteljskom posjedu, izlaz u grad joj je strogo zabranjen. Povremeno se iskrade i prošulja ulicama, da okusi drowovsku krv i miris grada. Smatra Malanu slabom i sebičnom jer ne razmišlja o interesu obitelji. Ako bude trebalo, Eniyel smatra da bi mogla zamjeniti majku i preuzeti obitelj.

    Dremora
    Naelanulis Fighter 5/Wizard 2/Warrior of Darkness 7

    Naelanilus je kapetan noćne straže u gradu, a k tome i poklonik kuće Tlin`Orzza zato jer želi nešto što je oduvijek sanjao, besmrtnost. Naime još kao mlad zakleo se da će jednom pronaći način da vječno živi i nadžvi svoje neprijatelje koje će gledati kako umiru od starosti i trunu u zemlji, a on će biti mladić i vitalan kao uvijek. Naelanulis ima popriličnu moć u gradu, jer ima malu, ali elitnu skupinu vojnika koju su mu neuptino odani, a sastavljeni su od najboljih mogućih plaćenika s površine, kao i podzemlja, i naravno neupitno zli. Naelanilus je zasad naklonjen kući Orzza, ali tko zna što ima u planu kada jednom dostigne svoj cilj...

    Nea
    Darhma

    Darhma je klan u koji ulaze drow djevojke koje su izgubile ili nemaju obitelj. Tamo se uče svim onim stvarima potrebnim da bi žena bila savršena družica. Uče se njegovati, šminkati, plesti i šiti, pjevati i svirati (ovisno o talentu), plesati, pisati, slikati, kuhati, spremati, masirati, hrpu jezika, govorništvu, uglađenom ponašanju, jahanju, lovu, ali i samoobrani, hipnozi i rukovanju otrovima te travarstvu... Dharme su primarno bardice. Darhmu i njene pripadnice čuvaju Crni vitezovi koje nitko nikada nije vidio niti znao gdje borave osim same gospodarice i njenog vlastitog maga. Zbog toga su legende o nedodirljivosti darhme i sviju pod njenom zaštitom bile još strašnije.

    Kuća Abaeir - 9. kuća

    Na čelu 9. kuće stoluje matrona Aleamy. Ova kuća je prilično neobična jer se zapravo ne zna početak njenog postojanja. Članovi su samozatajni i nikakve tajne ne cure izvan njihova kruga. Svi problemi se riješavaju na sastanku Vijeća Noćnih cvjetova. Vijeće čine matrona Aleamy i njena sestra Dreamy, najstarija pripadnica kuće Sheamy čije su godine nepoznate, te četvrti član, što je vrlo čudno za strukturu cijeloga Drowa, Aleamyn ljubavnik Nauny A'Mir.
    Kuća živi od bogatstva koje dobivaju prodajom informacija između ostalih kuća, ali i informacija o izvanjskom svijetu koje su osim onih političko-vojnih tiču i trgovine, zaliha sastojaka za čarolije, nepoznatih životinja, metala...
    Kuća Coloara je kuća u sjeni koja sve zna ali o njoj nema nikakvih podataka. Priča se da su leptiri prekrasnih boja s ogromnim očima i ušima zeca koji imaju sposobnost stapanja s okolinom oni koji matroni nabavljaju glasine i informacije. Ona je ta koja njihov govor koji podsjeća na šum jezera jedina razumije. Navodno ih odgaja u gnjezdu od svoje kose i hrani rosom te su joj ova neobična mala bića izuzetno odana.

    Dremora
    Kuća Seerear-2. kuća

    Oduvijek s ovom kućom nešto nije "u redu". Naime, sama matrona kuće Izzda je ostalim velikim kućama uvijek bila sumnjiva, no nekako nitko ju nikad za ništa nije mogao optužiti, a s druge strane niti uništiti. Nevjerojatno, ali istinito u ovoj kući su sami Doppelgagneri i cijela kuća je samo farsa, kako bi se moglo kontrolirati što se događa u raznim dijelovima Underdarka i drugim regijama svijeta za udrugu znanu samo pod imenom "The Watchers".
    Kako to da pripadnici kuće nikada nisu otkriveni i kako drže svoj shape konstantno pod kontrolom i nikada se ne otkriju? Pomoće artifacta pod imenom "The Evershaper" koji omogućuje onima koji ga koriste konstantni shapeshift. Artifact sam je bio izrađen od strane jako powerful deitiyja koji je bio trickster sam po sebi i nikada nije odavao svoj identitet, nije sigurno da li još uvijekm taj deity postoji, ali je po svom ranku jači od Lolth i zato ona nije svijesna prisutnost samog artifacta. Namjere kuće su još uvijek nejasne, kako ostalim kućama, tako i svima, jer kuća nije trenutno u ratu ni sa kim, niti ima saveznika i očekuje se njen prvi potez. Sama kuća obiluje iluzionistima i mindreaderima, tako da kuća niti je nepripremljena, niti se zna njena puna snaga...
    (charactere postam naknadno)

    Izzda Seerear Psion 7/Thrallherd 10

    This dark elf is unusually tall, her black charcoal skin is elegant as it is deadly, she has long white hair which reaches almost to her knees. She is not very strong, but her two bodyguards make shure their mistress don't come to any harm. In one hand she has a white sphere which is crackling with unnatural energy, apparently at her masters will. In other hand there is nothing, but she has a crown on her head (The Greater Dominator) which is excluding cold breeze and chill to enemies and starts to whisper them voices in their head as they approach closer to mistress.

    Izzda je na čelu kuće od njena osnutka, nikad nije bio nitko drugi na čelu kuće. Samim time ona je jako dobro upoznata sa svime što se događa u gradu. Godine vodstva je nisu nimalo oslabilie, naprotiv ona tvrdi da je jača nego ikad prije. Ona na raspolaganju ima cijelu špijunsku mrežu u gradu i uvijek je svijesna svega što se događa. Da je glavna u kontroliranju uma i svijanju volje drugih dokazuje i činjenica da pod svojom kontrolom ima Nedylene Seerear- Mistress of Academy.
    U zadnje vrijeme Izzda je pomalo postala paranoična i stalno je u strahu da joj netko ne preuzme vodstvo nad kućom, tako da je provela neke čistke unutar same kuće. Iako bi ju neki htjeli vidjeti mrtvom to im ne uspijeva zato jer još uvijek ona ima preveliku moć i podršku, a i njezin tajni "pokrovitelj" joj još uvijek tolerira sve što čini. Njen ultimativni cilj je sve ostale luće ili uništiti ili ih podčiniti svome bogu.

    Belmorn
    Kuća Vrinn - 1. Kuća

    Dugo vremena Vrinnovi su bili nezadovoljni svojom pozicijom u gradu. Druge su im kuće zamjerale na njihovoj poziciji, ali svaki drow želi više moći. Sreća im se osmjehnula kad je izbio Rat (war of the spide queen). Sve su Lolthine svećenice izgubile moći, što su Vrinnovi veselo iskoristili u svoju korist.
    Pred kraj rata su najveći magovi obitelji skupili snage i odlomili vrh stalagmita i potopili prvu kuću.

    Azzaze Vrinn -Matrona
    Cleric 13/ Hierophant5

    Alak Vrinn - Master of Melee-Magthere
    Hexblade 12
    Nosi prekrasni zlatni žičani oklop i dva vijugava mača. Bijela kosa mu je svezana u tri pletenice koje mu sežu do poal ramena. Ispod lijevog oka ima tetovažu na kojoj piše "sreća". Užasno je praznovjeran, pa ima "rituale" prije dvoboja. Nema milosti prema lošim učenicima, koje ubija i baca u jezero (bolje to nego da dalje sramote kuću, voli reći)

    Sherpa
    Nimor Illistyn (lvl nepoznati)

    Vjerojatno i najcudnija osoba u cijelom ovom gradu se nalazi na mjestu dekana škole za magove, nije u pitanju bila njegova beskrajna nemilosrdnost nego je nacudnije od svega sto se inace ovakva bica nalaze na površini. Obucen sav u zelenom ogrtacu s mnogobrojnim simbola paukove bozice uvjek ostaje miran, jednom mu je netko uspio skinuti kapuljacu s glave i imali su sta vidjeti, obican elf s paukovom tetovazom preko svakog oka. Osobe koje su i uspjele ga vidjeti vise u zivotu nisu nista vidjele. Od kad je dosao na celo skole za magove sve vise se ljudi zainteresiralo za njegovu povijest, ispostavilo se je da je na povrsini bio ugrizen od pauka kojeg je bozica poslala iskljucivo s namjerom da njega ugrize te mu je kroz um prenjela znanja koja je on prihvatio. U mnogobrojnim pokusajima dvoboja s njime samo ga je jednom jedna osoba uspjela ozljediti te priliti par kapi njegove zelene krvi po podu kojeg je ta krv odmah nagrizla. Nravno osoba nije prezivjela. Mnogi za njega govore da ispod ogrtaca skriva dodatne paukove udove no nitko to nije uspio dokazati. Nikad ne koristi oruzje iako na pojasu ima vrlo jasno vidljive korice mača i drzak kojeg nikad nije izvukao, o kakvom je oruzju rijec nitko nezna

    Eliun Harehnax

    Izgleda jedina osoba u ovom gradu koju nikad nitko nije vidio, i to doslovno. Cijela njegova povijest pocinje prije vise od 500 godina. Odgojen od majke koju je nadzivio, kao i cijelu svoju ljudsku porodicu. Njegov otac je bio zmaj kojem je mrznja strujala žilama. Nikad nije tocno saznao sto mu je s ocem bilo. Desetljeca je trosio trazeci bilo kakav podatak o svom ocu, presavsi milje i milje. Lutao je godinama po zemlji sve dok nije napokon nasao osobu koja nesta zna. No sam njegov pokusaj da pomogne toj staroj osobi doveo je do kontraefekta koji je bio vidljiv tek kad mu je starac rekao da prespava. Uz bogatu veceru popili su bocu vina koja je bila kobna. Uz rijeci koje su mu prloazile glavom shvatio je da ga ljudi ne primjecuju, u zrcalu nije imao odraza... Bio je nevidljiv, a starca nije nasao iducih sto godina... Iduci puta kada su se sreli starac ga je osuduio na lutanje podzemljem koje se moze prekinuti. Vec deset godina hoda po drowovskom gradu i nitko nezna da on postoji dok on za to vrijeme promatra sve sto se dogadja i zapravo bi bio savrseno otuzje za borbu protiv suparnicke kuce

    Mithrandir
    Prije svega, nadam se da cete procitati do kraja

    Ljudi, mastoviti ste svi, ali mislim da bas niste pogodili drowovsku atmosferu. Daklem, par opcenitih smjernica da vas uvedem u ugodjaj:

    Tipican drowovski grad, tj. drowovsko drustvo, je izopaceno mjesto gdje nitko od nas ne bi htio zivjeti. Drustvo se svodi na stovanje paukova i pokoravanje zenama. Nije neobicno da muskarac iz cistog mira dobije udarac bicem po ledjima od neke nadrkane zene. Ubojstva su de jure nezakonita, ali nista nije tipicnije za njihovo drustvo od noza u ledja ili otrova u pice. Takvo ponasanje je odobravano i poticano.. Najbolji primjer je istrebljivanje kuca. Ukoliko jedna kuca zeli unistiti drugu, ona izvrsi napad. Ukoliko napad uspije, svi se ponasaju kao da istrijebljena kuca nikad nije ni postojala. Medjutim, ako samo jedan plemic (clan napadnute kuce) prezivi - ima pravo zalbe i tada sve ustale kuce uniste onu koja je napala. Takva preuzimanja kuca nisu ni previse rijetka. Ubojstva svi presutno odobravaju. Zamislite scenu: dva cimera na akademiji dijele sobu. Ulazi netko od profesora i vidi da jedan od njih lezi prerezanog vrata dok drugi cita ili vjezba. Dovoljno je da ovaj drugi kaze nesto tipa: "Ubio se" ili :"Ne znam, spavao sam" kako bi se izvukao. Oni se drze toga da samo najjaci opstaju, no idu predaleko. Majke nemaju nikakvih osjecaja prema svojoj djeci te ce ih bez problema slati na samoubilacke misije zenama na cast ili kuci na korist. Djeca su jedino tad i korisna - kad treba ojacati kucu i povecati ugled matrone. Tome najvise ide u prilog cinjenica da u Menzoberranzanu, jednom od najvecih drow gradova, vlada obican da se svaki treci sin u kuci zrtvuje bozici odmah nakon rodjenja. Zenama je inace najveca cast kad se mogu seksati s demonom i zatrudnijeti! Dijete koje nastane je poludemon velike snage i on je jedini mamin miljenik.
    Muskarci koji dobro stoje i relativno su sigurno su najcesce wizardi, a to se dogadja u slucaju da kuca ima slabiju matronu kojoj treba pomoc nekog pametnijeg da je sestre ne bi ubile. Ubojstvo je inace najcesci nacin napredovanja po hijerarhiji - samo treba ukloniti onoga iznad sebe, najcesce nekog starijeg brata.
    Osim sto se drze bahato i vrijedjaju muskarce, zene drze i propagandu protiv povrsinskih stvorenja. Povrsinski vilenjaci su najveca gamad i zakleti neprijatelji (drowovi su nastali od prokletih vilenjaka), ljudi su gamad, sve je gamad osim drowova, a i oni su gamad ako su muskarci. Zato, molim vas, ne stavljajte povrsinske vilenjake za najjace wizarde u gradu Povrsinski vilenjak bi tamo prezivio jedino ako je jako dobar bard i drze ga kao roba da zabavlja matronu. Jesam napomenuo da je incest vrlo cesta pojava?
    Kuce u drowovskom gradu (pod kuca mislim na zdanje gdje zivi cijela sira porodica) su uzasno zasticene magijom. Sto god ekipa igraca zeli podvaliti - propadne. Vjerojatno bi se samo nekim od najslabijih kuca uspjeli npr. magicno prerusiti i upasti unutra. Neke idu tako daleko da imaju magicnu zastitu baziranu na krvi - ukoliko onaj tko prolazi kroz vrata nema obiteljsku krv - umire.
    Drowovi su konstantno na oprezu. Vjerojatnost da od nekuda doleti noz je dovoljno velika da je uvijek imaju na umu i uvijek su potpuno oprezni. Jedan drow je rekao:" Onaj tko pazi da mu smrt ne dodje s ledja, doci ce mu od naprijed" (nisam dobro citirao, no to je bit). Treba napomenuti da zene vise od svega stuju svoju bozicu i daju sve za nju. Njihova bozica se razlikuje od ostalih bogova po tome sto se redovito mijesa u poslove svog naroda. Ekipa napravi odlican plan napada na hram? Bozica ce se umijesati i sprijeciti ga. Bozici, medjutim, uopce nije stalo do svojih podanika, sto mi je vrlo apstraktno. Njoj bi bilo najbolje kad bi svi samo patili. Nije joj bitno koliko podanika joj umre. Ona ne uslisava molitve, a rijetke blagoslove udjeljuje gotovo potpuno nasumicno. Sj♥♥at ce najvjerniju svecenicu samo da bi vidjela kako pati. Drowovi zbog svih tih tretmana ispadaju uzasno jaki, no njihovo drustvo nikad nece uspjeti niti izvrsiti neki veci plan. Zasto? Radi kaosa koji ga ispunjava. Drowovi posjeduju najmocnije pojedince, pogotove spellcastere, i ujedinjeni bi mogli poraziti veliku vecinu ostalih rasa, no nikad se nece ujediniti. Svi gledaju samo na svoju korist. Jedan veliki drowovski grad su unistili sugavi podzemni patuljci, koji im nisu nikako dorasli, samo zato sto je svaki drow za vrijeme napada gledao samo na to kako da unisti susjednu kucu i profitira.

    Zbog svih tih razloga ja osobno ne volim igrati drowove, nije mi gust ufuravati se u nekog kaoticno zlog lika koji ubija sve oko sebe i trpi sranja od zhena sve dok sam ne bude ubijen. No, ekipa je uspjela nagovoriti DM-a da se igraju drowovi, i eto nas opet na pocetku..
    Vjerojatno ima stvari koje su bitne za razumijevanje drowovskog drustva a da sam ih zaboravio napomenuti, no i ovo je dovoljno.

    Belmorn
    Na današnjem sessionu se dogodilo nekoliko stvari. Igrači su upoznali par novih NPC likova o kojima ću na široko kasnije. Saznali su da je matrona Xarran (njihova) zatrudnila s demonom. Uskoro stiže prinova u obitelji - mali Draegloth. Pustit ću njih da se raspišu o svojim pustolovinama, ja ću predstavit nove likove u gradu...

    Kassur - male fire genasi (Wizard)
    Kassur je proslavljeni fire genasi koji se prije tjedan dana doselio u grad. Prije toga je putovao Underdarkom, zadržavajući se u Menzoberanzanu i Ched Nassadu. Iako nije drow, društvo ga trpi zbog dobroćudne naravi i sklonosti da jeftino naplati svoje magične usluge. Mnogo je puta pomogao jednoj kući da izbriše drugu iz povjesti. Zaštitini su mu znak njegove vatrene čarolije i osmjeh koji razoružava.

    Falas - male drow (?)
    Falas je agent Bregan D'aerthe. Za sada ga igrači nisu sreli, samo su čuli za njega, a ni ostatak grada baš nije upoznat s njegovim sposobnostima i motivacijama.

    Mithrandir
    Izvjestaj sa prekjucerasnjeg sessiona iz famozne "Drow grad" kampanje. Ja sam Anzrel, ninja. Trenutno je cijela ekipa u drugom semestru Akademije. Na Akademiji su posebno wizardi, posebno klerikice i posebno svi ostali (fighteri, rogueovi, rangeri..).

    Poceo je drugi semestar i nekoliko tjedana spartanske obuke kao u prvom. Dobili smo nove predmete poput Batinjanja i Otrova. Svojim talentom sam se uspio izboriti za mjesto demonstratora iz Otrova, dobivsi pristup laboratoriju, sastojcima i otrovima, a zadatak da jednom tjedno, kad imamo taj predmet, bodom druge studente otrovanim iglama kako bi stekli otpornost. Vecina mrsavih drowova ih ne podnosi dobro, povracaju i osjecaju se slabo. Imali smo do sad i dva smrtna slucaja - studentima je bilo toliko lose da Master of Melee nije imao izbora nego baciti ih u jezero. Jadnici. Bas su poceli praznici kad nas je pozvala nasa matrona, bahata i umisljena kao sve zene, ali ovaj puta s neobicnim sjajem i trbuhom! Glavna vijest u kuci: matrona nosi poludemona! Rodit ce se mali Draegloth! Blagoslov bozice paukova i velika pomoc u povratku nase kuce na staru slavu! Nesto se suska da ce magijom ubrzati trudnocu kako bi se malo cudoviste sto prije rodilo i odraslo. Samo se nadam da ta stvorenja nisu preotporna na otrove... Matrona nam je dala zadatak da izvidimo vidjenja Spider Eatera, ogromnog stvorenja koje prozdire bozici i zenama najsvetije - proklete, gadne paukove! Uspjeli smo saznati da stvorenje ima dobar njuh, polaze jaja u zrtve i koristi zalac sa snaznim paralizirajucim otrovom. "Ubijte ga i donesite glavu", kaze matrona. Prokleti zenski ponos! Kad bismo drzali to stvorenje na zivotu, mogao bih proizvesti dovoljno otrova da njime premazemo svaku ostricu u kuci. "Bozica ce nam biti naklonjenija, a moj ugled pred ostalim matronama ce visestruko porasti!". Drolja.
    Ja, Nalfein i Virr'gin smo se zaputili prema gradskoj mrezi na kojoj je stvorenje uoceno. Virr'gin je letio na svom sismisu dok smo ja i Nalfein bili prisiljeni penjati se po prokletoj mrezi. Srecom da to nije obicna, ljepljiva mreza, vec je poput nekog kamena i pruza se u sve tri dimenzije. Svako malo bi kraj nas progmizao neki odvratni pauk, neki poput nokta, neki veci od nas. Uskoro smo primjetili val paukova kako bjezi iz jednog podrucja, a zatim uocili dva Spider Eatera. Stvorenja zive sama, ali ova su naravno bila u sezoni parenja i morali smo ih srediti oboje. Nalfein je bacio magiju na mene da me ne mogu nanjusiti te sam iz sjene uputio prezicnu strijelu u cudoviste tren prije nego sto ga je Virr'gin probio kopljem u naletu na sismisu. Naravno da ga ne bi ni pogodio da cudoviste nije zateturalo i okrenulo glavu kad sam mu metnuo. Strijelu. Odmah smo nastavili napad na zenku. Nalfein je pucao iz samostrijela i hitac koji bi bio za prvog da nije pao je pogodio zenku. Pustio sam Virr'gina da ga prvi udari da dokazem da on ne moze ubiti to stvorenje jednim udarcem vec da su moje strijele ipak presudne. I tako je i bilo, udario ga je i moja strijela, koja je doletjela odmah zatim, je dovrsila posao. Tad smo primijetili da ga je muzjak ranio kad su se sudarili pocetkom borbe. Zatim je njegov sismis uhvatio ostatke tijela zenke i odnio vlasnika i plijen prema kuci. Virr'gin je ocito patio od utjecaja tih jakih otrova koje proizvode, grcevito se drzao za sismisa dok su letjeli prema kuci. Nalfein je nesto psovao budalu i zlu srecu sto mu je 'gnjida uspjela pobjeci', misleci na svog dragog bratica koji mu je paraliziran bio idealna... prilika. Malo je previse opsjednut s ubijanjem rodjaka.. Ipak nam je kuca slaba, samo nam treba da se pobijemo i da nas istrijebi sedamnaesta kuca.


    Sad moram ici jer i Nalfein hoce nesto napisati, a i hoce soka. Gad prokleti.

    Oo, evo i ostatka ekipe, sad ce session.

    ..nastavak, kasnije dopisano..

    Vratili smo se i mi kuci, matrona nas je nahvalila i posli smo natrag na Akademiju. Nalfein me uposlio da ubijem wizarda koji mu se zamjerio sto sam jako elegantno izveo poslavsi njegove cimere na zahod (nesto je cest proljev u zadnje vrijeme, hehe) i usavsi u njihovu sobu prerusen u jednog od cimera. Meta je na sebi imala zastitu koja ju je trebala teleportirati na sigurnost u slucaju napada, no moj napad je bio toliko precizan da se natrag teleportiralo samo mrtvo tijelo. Taj tren se aktivirao alarm. Buduci da sam i dalje izgledao kao stanar te sobe pravio sam se da se slucajno dogodilo. Jedna klerikica je bas ulazila u sobu pa sam se samo njoj morao pravdati, ostale je bolio k♥♥♥c. Kasnije se aktivirao jos jedan alarm (na ormaru) no to su sad zbilja svi ignorirali. Pokupio sam sve magicne predmete koji su stajali u sobi i zbrisao.
    Kasnije sam htio raditi na tome da oslabimo sedamnaestu kucu i imamo sto manje posla na dan njihova istrebljenja. Odlucio sam jedinom clanu te kuce koji je na nasoj godini (na fighter akademiji) smjestiti ubojstvo nekog gizduna iz prve kuce, kojeg sam ranije tog dana slijedio po gradu po naredbi svog oca, sto bi sigurno rezultiralo bacanjem okrivljenog u jezero. Prvo sam (prerusen) izazvao svadju nasred vjezbaone, a zatim cekao sat Otrova. Tamo sam (buduci da sam demonstrator) dao gizdunu iz prve kuce pet puta vise otrova nego sto je predvidjeno i time ga potpuno oslabio, a umjesao sam i moj zastitni znak - sredstvo za proljev. Zakucao sam ga na zahodu, ponovno pod maskom jadnika iz sedamnaeste i bio vrlo glasan pri tome. Pokupio sam nekoliko predmeta, a krvavu krpu i pecatnjak s znakom prve kuce uvalio pod madrac jadnika iz sedamnaeste. Jadnik je pozivio jos onoliko koliko je trebalo da vijest dodje do Mastera of Melee (koji je prva kuca kao i pokojni gizdun). Nisam bio prisutan dok je zavezan padao u jezero.

    Lucky Fakerz
    Dakle, sto reci... to sam se jutro probudio ljepsi nego sto sam proso spavat. Nista se nije promijenilo, imali smo akciju rijesavanja spider eatera, jos sam uvijek okruzen uglavnom budalama. Postao sam demos skole konjuracije, ah, sta sam dobar. Bio sam na veceri magova, gdje sam, vrlo vjerojatno ostavio dobar dojam na neke mocne magove naseg grada.

    Mithrandir
    Novi dan, novi session.

    Matronin glas u glavama: "Krecemo, svi dolazite u kucu."
    Konacno akcija za koju se spremamo pola godine! Svi nasi su bili tamo. Vojska goblina i slicne gamadi (topovsko meso), naoruzani drowovi te nekoliko mocnih pojedinaca predvojednih nasom matronom. Povrh svega - demoni. Nekoc glavni razlog slave nase kuce. Da se proculi kako vec neko vrijeme nemamo nikakav kontakt s njima bili bismo odavno istrijebljeni. Nas trojica smo dobili zadatak pocistiti svoje na prvog godini. Buduci da sam dio posla vec obavio na svoju ruku, bez ikakve sumnje na meni a bogatiji za gloves of dex +2, morali smo jos pocistiti wizarda i dvije klerikice. Nalfein je htio sam na wizarda, sto mi je bilo sasvim prihvatljivo jer vec dobro znam kako umiru wizardi. Ponudio sam mu otrov za strijelu za samostrijel, sto je sa zadovoljstvom prihvatio. Imam osjecaj da on skriva daleko vise svojih sposobnosti nego sto pokazuje, a uz to je i iz uze obitelji. Procjenjujem da je dobra poslovna odluka pokusati biti u sto boljem odnosu s njim. Uglavnom, ostale su dvije klerikice. Iako sam ih sasvim sposoban rijesiti sam, morao je doci Virr'gin i smetati. Bas mi treba oklopljeni vitez na ogromnom sismisu za misiju assasinacije. No dobro... Taj dan smo posvetili izvidjanju (napad je bio sutradan). Prerusio sam se da izgledam kao klerikica i setao hodnikom gdje su njihove sobe. Virr'gin je isao za mnom noseci knjige, praveci se koristan. Nekoliko puta me uhvatio za sise i komentirao kako su mi 'bas pjescane'. Steta sto je tad bio potreban kuci. Sljedeci dan, napad. Premazali smo oruzja otrovom te se popeli do prozora klerikica. Unutra je bila jedna od njih i naravno da me nije primjetila . Pogodio sam je strijelom i Virr'gin dokrajcio macem, nakon cega smo elegantno pricekali drugu (sat vremena joj je trebalo). Virr'gin ju je sacekao iza vrata i jednim udarcem prepilio glavu (da, da critical hit ). Pokupili smo opremu i otisli kao sto smo i dosli. Virr'gin i ja smo odletjeli (na sismisu) do. Prolaz na koji smo prvi krenuli je bio zablokiran kamenim zidom koji tu inace nije stajao. Virr'gin je odletio do drugog prolaza, a ja do scrying sobe jer sam znao da se tamo nalazi Nalfein. Sreo sam ga na izlasku, prostor je bio zasticen od scryanja. Ubrzao nas je magijom i za cas smo dotrcali do drugog prolaza gdje nas je docekala scena ogromne bitke. Nasa kuca bi bila nadmocna da nije neocekivano dosao wizard za kojeg su svi mislili da je mrtav - bivsi Master of Sorcere. Doveo je neku elitnu jedinicu boraca koja je samo prolazila kroz nase redove goblina i ostale gamadi. Mislilo se da je poginuo kad je izgubio dvoboj s archmageom grada, Zlatnookim. Srecom da smo mi znali da je smrt lazirana.. Nalfein je genijalno reagirao poslavsi poruku Zlatnookom da mu je protivnik tu. Bas u trenu kad je naseg house wizarda nekom zelenom zrakom dezintegrirao bivsi Master of Sorcere stvorio se Zlatnooki i razorio svog protivnika. Ja sam uspio pogoditi i otrovati matronu njihove kuce sto je nasoj matroni dalo priliku za snazan udarac i omogucilo da kroz jos par udaraca odnese pobjedu. Prezivjeli clanovi su se predali cim im je pala matrona. Nasa nas je poslala hitno kuci, a weaponsmasteru nase kuce (Nalfeinovom ocu) naredila da zajedno sa svojim ratnicima skupi upotrebljivu opremu s leseva, opljacka kucu i zatim donese ratni plijen na raspodjelu u kucu. Klerikice su se pobrinule za nase ranjene i mrtve.
    Matrona je izrazila ogromno zadovoljstvo radom svih nas. Oprema se jos skupljala i njena raspodjela tek dolazi, ali sva trojica smo dobili po tisucu zlatnika nagrade. Koliko ce to biti sastojaka za otrove...

    Nightwalker
    ja se nisam stigao javiti jer nisam bio doma ..jos iz onog prvog izvjesca sa spider eaterima ,bio sam cijelo vrijeme sa ekipom..ali navacer sam sam otisao na cugu ....sjedim ja u bircu i cugam ...a sa lijeve strane je neko meni poznati tip ..krenem ja prema njemu .on me zamijeti i pocne bijezati ..tu se ja i on naganjamo po ulicama ali ipak mi pobijegne u jednou tamnu ulicu i nestane ....hmmmm.....nekoliko dana kasnije ja u shopingu i dignem glavu a on zacudo proso meni poren nosa ...zalet 2 udarca i tip je na podu ....odlazim u hotel s njim na ramenu i kazem recepcionarki da trebam sobu za sebe u prijatelja koji voli grubo heheheh...svezem ga,razbijem i kaze mi cijelu istinu ,,,on je kao u nekoj placenickoj organizaciji koja ima velik broj clanova...a posto ja bas nevolim svoju obitelj reko sam mu da i mene prijavi ....

    smaknuca ....objasnjeno.....nakon smaknuca ja sam se na svom bat-u pridruzio unistenju kuce...bez neke prijetnje sa charganjem sam prolazio kroz protivnicke redove ..ali nakon sto se pojavio bivsi Master of sorcere okrenuo sam se i zaleto na njega .. bila bi to trenutacna smrt za njega li koza mu je bila ko do kamena i nisam ga uspio probosti u zaletu nego sam ga po ramenu jako okrznuo ......ali kada se pojavio zlatooki to je bilo davoljno da ga oslabi i da ga Zlatooki unisti ...nakon toga bitka je opet krenula u nasu korist pa sam ja poceo skupljati predmete -koji su mi se cinili jako skupi.....za sada je potez Nalfeina kada je pozvao Zlatookog...svi misle da je to j♥♥en potez ali vidjecemo jos...drowovi su pizde bez casti i osjecaja i svakog ce zaj♥♥ati pa tako ja smatram da ce nas tip gadno zaj♥♥ati...ipak je noble sa opakim vezama i moze nam sranja napraviti ...doso je ubio je Mastera ...a za jos veci ugled u gradu pruziti ce mu unistenje 13. kuce....hoce li ? kada? pogledajte u slijedecem izvjescu Drow grada .....

    Lucky Fakerz
    Dakle, dogodilo se i ono sto sam ocekivao vec mjesecima: napad. Elkantar mi se javio i rekao da se nacrtam doma, sto sam ja i ucinio.
    Sljedio je bio matronin dosadni i vec, ne znam koliko puta poslusan govor o tome kako je Lolth velika i kako su nam zene superiorne i kako su povrsinski vilenjaci u k♥♥cu i sve tome slicne... stvari.
    Ja sam dobio zadatak da rijesim carobnjaka, sto je bila i moja zelja i zadovoljstvo, jer je lik bio totalni kreten i posjedovao je inteligencije kao jedan prosjecni goblin ili kobold. Istinabog, mogao sam preuzeti i koju svecenicu, ali radije carobnjaka. Bilo je tu mnogo opcija, jer mi je, naime Andzrel ponudio da ga on makne. Radije ja
    Dakle, tko bi rekao da ce mi trebati svojih tridesetak sekundi da ubijem onu sugavu budalu. Prvo gnjida prezivi strijelu. Pogodio am ga i to ne obicnom nego otrovnom strijelom. I gnjida prezivi. Mislim da je njegova obitelj pogrijesila sto ga je poslala na akademiju da se skoluje za carobnjaka. Trebao je biti borac. Vidio sam da ovo nece ici na dobri stari nacin i da cu ga ipak morati dotuci magijom. Gnjida je probao baciti cak dva spella na mene, bezuspjesno, naravno, a onda sam se ja odlucio za spell koji sam nabavio samo za to da mi ubija carobnjake, i gle cuda, ubio ga ja
    Dojavio sam Elkantaru da je posao obavljen i krenuo prema scrying chamberu da izvidim situaciju. Prema ocekivanju, podrucje je bilo zasticeno od scryanja, pa sam se odlucio "odsetati" do tamo.
    Na izlazu iz akademije sreo sam Andzrela, koji je posao u potragu, da me obavijesti da su klerikice mrtve i da je moj poluretardirani, hjumanoidni bratic Virr'gin otisao na svom sismisu u borbu. Nisam mogao dozvoliti da on tamo bude, a ja ne- mislim, vrlo vjerojatna je mogucnost da ce sj♥♥at nesto, kao recimo tijek bitke.
    Ubrzao sam nas magijom i bili smo pred protivnickom kucom u vrlo kratkom vremenu. Moja draga teta, i matrona moje kuce se izravno sukobila s matronom kuce Zarra. Glupaca, trudna je vec dva mjeseca i to s demonom i ide u bitku. Steta sta nije poginula, glupaca. Elkantar se borio protiv nekakvog wizarda-sjene i islo mu je.
    No, stvari se se preokrenule kada se pojavio onaj smrdljivi Xiltin i roknuo Elkantara. On je isto idiot, ne zna kad i od koga treba bjezat. Ja sam u tom momentu shvatio da je jedini nacin da moja kuca prezivi taj da javim archmageu tko je tu. I jesam.
    Ja i Andzrel smo u tom momentu nanisanili svoje lukove i ispalili. Andzrel je pogodio matronu kuce Zarra, sto je vrlo vjerojatno razlog sto je moja draga, "pametna" teta izvukla zivu glavu. Ja sam pucao u Xiltina (prilicno glup i nepromisljen potez, jer mi se strijela vratila; hvala bogovima pa me samo okrzla i otrov mi nije usao u krvotok). U tom momentu jos uvijek nije bilo Zlatnookog (j♥♥o me takav spori archmage), sto je dalo vremena onom debilu od Virr'gina da jos jedanput pokaze svoj debilitet u akciji i zajurisa na drugog najmocnijeg maga u gradu, naravno bez uspjeha. Steta samo sto nije poginuo.
    Bas se tad pojavio i svima nam dragi ekscentrik, Zlatnooki i rijesio svog protivnika, te otisao s njegovim tijelom.
    Moj stari je naravno prezivio bitku, sto je ok, jer nekako imam osjecaj da je napokon spreman s ponosom reci a sam mu sin, koliko god cudno bilo da sam ja krv... toga.
    Doma smo bili nagradjeni s 1000 zlatnika, a ja sam dobio mjesto house wizarda, a smatram da sam to i zasluzio, jer sam se pokazao kao vrlo obecavajuci carobnjak i takodjer smatram da sam rijesio ihod bitke. Budimo realni, izgubili bi: Elkantar je bio budala, a ni matrona nije puno dalje od toga. Cim izadjem s akademije stanje u kuci ce se drasticno promijeniti. U zadnje vrijeme ni se jako pocelo svidjati razmisljanje i ponasanje mog dalekog rodjaka Andzrela, pokazao se korisnim i inteligentnim, moglo bi biti nesto od njega, moja desna ruka ili weapons master ako se iskaze ili nesto... time shall say.

    Belmorn
    @Nightwalker
    Zaboravio si napomenuti zašto ti je taj lik poznat. Njega si se sjećo s akademije. Tip je loše podnosio otrove i pao u nesvjest. Master Melee-magthere ga je bacio u jezero. Tip je preživio jer ga je spasio Falas iz Brega DAerthe gilde.

    Mithrandir
    Glannath - 5. Kuća

    Iako peta po broju svojih vojnika, kuća Glannath daleko prednjači svojim bogatstvom. Razlog tom bogatstvu leži u tome što se velik broj članova obitelji specijalizirao za proizvodnju magičnih predmeta, prvenstveno constructova. Kad god bi neka kuca htjela nabrzinu ojačati svoje rankove, kontaktirala bi njih i pošiljka animiranih metalnih paukova, golema i raznih drugih borbenih strojeva bi stigla sljedeći dan. Njihov najveći projekt do sad je bio izgradnja ogromnog broja raznih constructova za potrebe zaštite grada u vrijeme kad je Lloth utihnula i kad su svećenice izgubile moći. Vijeće matrona je odlučilo da je takav potez prijeko potreban i da svaka kuća mora platiti svoj dio troškova kući Glannath. Nekoliko kuća je dio svog duga otplatila raznim uslugama, a kuće Xarann (13.) i Abaeir (9.) još uvijek nisu u potpunosti podmirile svoje dugove. Odmah nakon što se njihova obrana grada pokazala učinkovitom, počele su stizati dodatne narudžbe, nešto na račun kuća, a nešto privatne. Kuća Glannath je danas toliko bogata da vrlo rijetko prihvaća nove narudžbe. Ne žele ojačati potencijalne suparnike, a novac ulažu u unaprijeđenje svojih craft-erskih sposobnosti i izgradnju dovoljno jake vojske da se podigne svoj rang u gradu. Pred kućom im konstantnu stražu drže četiri željezna golema – dva klasična i dva u obličju ogromnih dridera.
    Kuća Glannath relativno često unajmljuje usluge jačih pojedinaca da postigne što želi, a zna i prisiliti kuću koja joj još uvijek nešto duguje da joj stavi svoje ljude na raspolaganje.
    Danas kuća navodno eksperimentira sa stvaranjem polusvjesnih humanoidnih robota velike fizičke snage.

    Matrona kuće – Cleric 9
    Dugo vremena glavna u proizvodnji divine magičnih predmeta, od smrti svoje majke uglavnom koordinira poslove kuće, naređuje nova istraživanja i planira kako ojačati svoju kuću. Rezerva njenih osobnih healing potiona joj je donijela desetke tisuca zlatnika u doba kad je Lloth utihnula i cijena magičnog liječenja višestruko porasla. Često unajmljuje špijune da istraže i prošire "rupe" u kućama koje su iznad nje. Ponekad uzme i nekoliko fightera da prebiju neiskusnog wizarda prije nego ojača.

    House wizard i weapon master stizu uskoro..


    Kak nije bilo posljedica? A negativni leveli?
    Inače, Nightwalker igra Draeglotha, al je on sad u Slavoniji pa nije došao na session.
     
  3. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

    Istina. Ja sam izgubio 17 hp-a, a wizard dobio jedan negativan lvl.
     
  4. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Tako su zavrsila tri sata gejma i isli smo doma.
    Tri sata gejma i ovako kratak riport... ocemo vise :whip: :viking: :axe:
     
  5. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    A čuj, kratak H&S game... malo se toga uistinu dogodilo...
    Sad su 2 godina akademija i svi slušaju zajedno predavanja iz magije.
    U slobodno vrijeme kolju nevine čarobnjake i rade zadatke za matronu i archmage-a.
    Nitko već neko vrijeme nije pisao reportove, ali ak se dobro sjećam, zadnje što su radili je bio napad na onu karavanu s shield guardianom i istraživanje ruševina dworfovske crkve.
     
  6. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Sad ce pisat jelda ???????:viking:
     
  7. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    Igrači? Ja ih ne tjeram bičem, ali motiviram dodatnim xp-om ako lijepo sažmu zadnji session.
     
  8. Sherpa

    Sherpa Legenda

    Bilo bi josh super kad bi u nekom formatu mogo stavit likove onlajn da ih vidimo... Jer malo je bezze pratiti kad nemam ideje kakvi su likovi :viking:
     
  9. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    A, gel, onda bi si o oni mogli međusobno gledat sheetove (nije da sad to ne rade po skrivečki :viking: )
    U ekipi su ninja/poisoner s blowgunom, wizard/psion i Draegloth s ogromnim maceom.
     
  10. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

    Tri sata gejma i ovako kratak riport... ocemo vise :whip: :viking: :axe:

    Nish drugo se nije dogodilo.
     
  11. Eniyel

    Eniyel Vampiruša

    bel- kad cu ja kao npc? :viking:
     
  12. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    ajoj, trebala si prije 2 sessiona, ali nisam imao dobru priliku da te ubacim...
    strpi se. bit će nešto soon
     
  13. Eniyel

    Eniyel Vampiruša

    ajde, kad bude onda napisi detaljan riport s tog sessiona, pwiiiz :laugh: :nice:
     
  14. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

    Hoćemo još! Hoćemo još! Hoćemo još!
     
  15. Belmorn

    Belmorn Master of Whisperers

    Piši reportove for extra xp!
    zadnji put je bio plavi zmaj... tolko da osvježim sjećane ;)
     
  16. Mithrandir

    Mithrandir Aktivan Član

    Usljed nepoželjnog slijeda događaja, politizacije nekoć kompaktne cjeline i prodaje starih vrijednosti,

    ekipa drow grada za tu kampanju kao i za sljedeće ima jednu obavijest:

    [​IMG]

    :evil2::evil2:
     

Podijelite ovu stranicu